Чому Global Bilgi

Ми пропонуємо унікальний досвід в управлінні взаємовідносинами з клієнтами


  • Працюючи з найбільшими мобільними операторами, ми гарантуємо "преміум" якість вхідної лінії.
  • Маючи багатий досвід в телемаркетингу , наші проекти націлені на продажі по телефону, як на вхідних, так і на вихідних лініях.
  • Ми розробляємо рішення, грунтуючись на більш ніж 12-річному досвіді в управлінні взаємовідносинами з клієнтами.
  • Наші можливості підтверджують не лише довготривалі контракти з нашими клієнтами, але і визнання професійних спільнот*.
  • Ви відчуєте упевненість, працюючи з командою в 10 000 чоловік з великим досвідом і знанням передових технологій.
  • В кожному проекті ми прагнемо не лише досягти поставлених цілей, але і перевершити Ваші очікування. Ви відчуєте комфорт і гордість, працюючи з найкращим контактним центром у світі за версією CallCenterWorld.com.
  • Наші клієнти говорять про нас як про професійного та надійного бізнес-партнера.


  • Ми пропонуємо індивідуальні рішення для Вас і потреб Вашого бізнесу, створені командою фахівців у сфері інформаційних технологій.
  • Ви будете працювати з бізнес-партнером, який швидко впроваджує сучасні технології управління взаємовідносинами з клієнтами.
  • Наші IT-фахівці розробляють власні продукти. Це дозволяє максимально гнучко і персоніфіковано підійти до реалізації кожного поставленого завдання наших клієнтів.


  • Ми створюємо переваги на усіх етапах роботи з клієнтом.
  • Ви оптимально використовуватимете Ваші ресурси завдяки ефективному операційному управлінню.
  • Ми задовольняємо потреби наших клієнтів завдяки широкому досвіду у сфері телекомунікацій, фінансів, IT, роздрібної торгівлі, і в багатьох інших галузях, набутому нами з 1999 року.
  • Ми примножуємо Ваш прибуток, забезпечуючи довгострокові стосунки з постійними клієнтами.
  • Працюючи з нами, Ви переконаєтесь, що контактний центр - це не центр витрат, а центр прибутку.


  • Ми надаємо послуги з 4 міст України, забезпечуючи найкращі рішення для Вашого бізнесу.
  • Ми є надійним партнером як в Україні, так і в країнах СНД, оскільки надаємо послуги  декількома мовами (російською, українською, англійською, німецькою, турецькою) з кваліфікованою, молодою командою співробітників. Ми стежимо за чистотою кожної мови, якою надаємо інформацію клієнтам, тому що знаємо, як це важливо для встановлення контакту з першого слова.


  • Ми робимо свій внесок в розвиток суспільства і національної економіки, створюючи нові робочі місця і надаючи можливість молодим фахівцям набути досвіду роботи в міжнародній компанії.
  • Завдяки збалансованим витратам, майданчики в Україні можуть забезпечити своїм клієнтам в Росії більш висок у якість в порівнянні з російськими контактними центрами за такої самої цін и.
  • Розвиваючи власних співробітників та керуючи системою кар'єрного зростання, ми даємо можливість кожному побудувати свою кар'єру в компанії.

* Contact Center World, 2011 “ Найкращий великий контактний центр у світі ”