Послуги та рішення 

Канали послуг  

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, натисніть на назві.



  • Якщо Ваш клієнт звик телефонувати і вирішувати питання особисто, він може звернутися за номером підтримки та вирішити питання в режимі розмови з оператором.


  • Bи можете залишити клієнтові адресу e-mail і пообіцяти, що його запит буде оброблено впродовж визначеного Вами цільового часу.


  • Kліенти, яким зручніше отримати консультацію в режимі чату, зможуть листуватися і вирішувати свої питання з нашим кваліфікованим персоналом.


  • Mи пропонуємо комплексне рішення для всіх сфер соціальних медіа, що стали сучасним каналом зв'язку, таких як медіа-моніторинг, продажі, звітність і служба реагування, а також управління взаємовідносинами з клієнтами через соціальні медіа.


  • Mи перетелефонуємо клієнтам, які не можуть чекати на лінії і надамо обслуговування при вихідному дзвінку.


  • Ми автоматизуємо для Вас обробку деяких звернень і трансакцій, зробимо їх зручними для Ваших клієнтів.

    • 1. IVR - розміщення інформації про Ваші послуги та акції в режимі автоінформатора, періодичний аналіз вибраних пунктів.
    • 2. Вихідний IVR - швидке інформування клієнтів про поновлення у Ваших сервісах.
    • 3. Поповнення рахунку через IVR - маючи банківську картку, Ваш клієнт може, не залишаючий власний дім і не включаючи комп'ютер, поповнити рахунок собі або іншому клієнтові за допомогою голосового меню.