Послуги


Телемаркетинг формує у клієнтів розуміння Ваших продуктів та послуг, підвищує рівень впізнанності Вашого бренду і, за умови правильного підходу, підвищує рівень продажів і лояльність клієнтів до Вашої компанії. Ми знаємо, як максимально якісно і швидко по телефону:

  • Прорекламувати Ваші продукти/послуги Вашим клієнтам;
  • Проінформувати клієнтів про акції і останні новини з життя Вашої компанії;

  • Провести анкетування і опитування;



Ми є експертами в організації продажів по телефону, застосовуючи най кращий міжнародний досвід у сфері управління продажами з платою за результат!

Впроваджуючи перевірені на практиці методики навчання продажам, використовуючи потужну власну тренингов у базу, впроваджену і налагоджену систему управління ключовими показниками ефективності продажів, ми можемо і з впевненістю сказати, що, вибравши нас в якості бізнес-партнера, Ви зробите правильний вибір.

Що можна продавати по телефону?

  • Продукти телекомунікаційних компаній;
  • Банківські продукти;
  • Товари по каталогах;
  • Послуги і сервіси для B2B ринку;
  • Інші послуги/товари, які мають чіткий відлагоджений процес продажу і доставки його кінцевому споживачу.

А так ож:

  • Призначати зустрічі клієнтам в офісі Вашої компанії (наприклад, якщо це банк або будь-яка інша компанія, яка має широку мережу відділень);
  • Домовлятися про візит Вашого спеціаліста;
  • Запрошувати на заходи;
  • Знаходити контактних осіб для подальших переговорів;
  • Збирати базу потенційних клієнтів із заданим списком обов'язкової інформації.


Компанія Global Bilgi надає комплексне обслуговування клієнтам Замовника:


  • Ми надамо підтримку Ваших клієнтів у необхідний вам час, у тому числі в режимі 24*7;
  • Ми надамо обслуговування Ваших клієнтів за допомогою різних каналів: вхідні дзвінки, e-mail, чат, автоінформатор тощо;
  • Ми спілкуватимемося з клієнтом зручною для нього мовою: російською, українською, англійською тощо;
  • Ми проведемо опитування Ваших клієнтів, запропонуємо їм додаткові послуги, акції на Ваш запит;
  • Ми проаналізуємо звернення Ваших клієнтів і надамо Вам статистику з коментарями і дзвінками клієнтів;
  • Ми гарантуємо максимальне задоволення потреб наших замовників, ефективно і швидко підлаштовуючись під Ваші задачі.

Ми пропонуємо високоякісні послуги Бек-офісу:

  • Введення та поновлення даних, друк;
  • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції;
  • Відправка і отримання факсів;
  • Послуги та сервіси для B2B ринку;
  • Управління документообігом відповідно до Ваших потреб;
  • Рішення заявок Ваших клієнтів за рахунок розширеного доступу до Ваших систем для заощадження Вашого часу і ресурсів.


Ми задовольняємо Ваші вимоги до якості послуг, використовуючи най кращі практики оцінки та управління якістю сервісу:

  • Оцінка за допомогою автоінформатора забезпечує Вам онлайн спостереження за сприйняттям сервісу клієнтом;
  • Внутрішня оцінка сервісу відділом якості за параметрами стандартів обслуговування;
  • Дослідження рівня задоволеності клієнтів тощо.

Ми забезпечимо обслуговування Ваших клієнтів кваліфікованим та мотивованим персоналом.



У кожній компанії бувають ситуації, коли клієнт незадоволений. За статистикою, лише невелика частина клієнтів може зателефонувати і залишити скаргу, інші виражають обурення або йдуть.

Саме тому ми:

  • Знаємо, як правильно працювати з клієнтами, які залишають скарги;
  • Аналізуємо усі тематики скарг клієнтів і надаємо Вам статистику з коментарями і дзвінками клієнтів у розгорнутих звітах. Ви бачите ситуацію очима клієнта. У Вас є можливість швидкої реакції і задоволення потреб клієнта в різних ситуаціях;
  • Ми поінформуємо Ваших клієнтів про рішення ситуації дзвінком або sms повідомленням.

ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

Ми допоможемо Вам залучити нових клієнтів. Це стосується як фізичних, так і юридичних осіб. Ми пропонуємо оптимальні рішення для управління базами цих клієнтів, генерування заявок, продажів по телефону і маркетингу, призначення зустрічей. Ми також здійснюємо перехресні додаткові продажі, що значно підвищує прибутковість клієнтів.


ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

Ми пропонуємо підтримку Ваших товарів і послуг після продажу. Наші фахівці технічної підтримки допоможуть налагодити устаткування в режимі телефонної розмови.


УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ КЛІЄНТІВ

Ми проведемо для Вас кампанії з формування стійкої лояльності клієнтів, а також реалізуємо програми з повернення тих клієнтів, які припинили користуватися послугами Вашої компанії.


УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ МЕДІА

Ми пропонуємо комплексне рішення для всіх сфер соціальних медіа, що стали сучасним каналом зв'язку, так их як медіа-моніторинг, продажі, звітність та служба реагування, а також управління взаємовідносинами з клієнтами через соціальні медіа.


ПОСЛУГИ КОНСАЛТИНГУ

Ми надаємо послуги консалтингу в галузі управління контактним центром. Надавши нам початкові дані, Ви можете отримати готове рішення з досягнення максимальної продуктивності, високої якості обробки викликів, а також ефективного управління процесами, пов'язаними з діяльністю контактних центрів.


BENCHMARKING

Немає часу відвідувати конференції з найкращих практик управління послугами контактного центру? Ми проведемо дослідження з контактних центрів конкурентів і Вашого контактного центру та визначимо, що звикли отримувати при обслуговуванні клієнти Ваших конкурентів і які послуги можете впровадити Ви.


ОЦІНКА ДЗВІНКІВ ЧЕРЕЗ IVR

Ми додамо для Вас опцію в IVR, яка дозволить контролювати якість роботи контактного центру та інших каналів в режимі онлайн.


ДИЛЕРСЬКА ПІДТРИМКА

Втомилися від того, що не всі партнери розуміють Ваш продукт навіть після навчання, проведеного Вашою компанією? Тоді ми організуємо лінію із спрощеним дозвоном для Ваших партнерів і надамо їм оперативну інформаційну підтримку.