Хто ми

Ми – найкращий контактний центр у світі*

Компанія Global Bilgi була створена в 1999 році, у складі групи компаній Turkcell. Global Bilgi є провідним центром з управління взаємовідносинами з клієнтами. У компанії працює більш ніж 13 тисяч співробітників, обладнано 8, 500 місць в 20 філіях, 15 з яких знаходяться в Туреччині, 4 в Україні і 1 в Росії.

В Україні свою діяльність Global Bilgi почала в жовтні 2008 року і на сьогодні в компанії працює більш ніж 1000 співробітників. Операційні центри Global Bilgi розташовані в чотирьох містах - Києві, Дніпрі, Сумах і в Харкові.

В 2011 році компанія вийша на ринок Росії, а в 2013 році відкрила свій перший представницький офіс у Москві.


ЛІДЕР У СФЕРІ КОНТАКТНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ

Global Bilgi є лідером у сфері контактних центрів в Україні, маючи 4 локації по всій країні. Global Bilgi входить у трійку найбільших аутсорсингових контактних центрів України, займаючи 15% ринку.

ШИРОКИЙ ПОРТФЕЛЬ ПРОЕКТІВ

Багатий досвід і найкращі практики реалізації проектів в телекомунікаційній сфері дозволили нам завоювати довіру і визнання компаній найрізноманітніших галузей. Сьогодні ми маємо великий портфель проектів в таких сферах як роздрібна торгівля, маркетинг, фінанси, IT, інтернет та медіа.

КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ

Пропонуючи індивідуальний підхід та комплексні рішення, Global Bilgi створює додаткові переваги для своїх клієнтів в таких галузях як обслуговування та клієнтська підтримка, продажі по телефону, залучення клієнтів, телемаркетинг, технічна підтримка, утримання клієнтів і управління їх лояльністю. Global Bilgi здійснює комунікацію з клієнтами за допомогою декількох каналів: телефон, IVR, електронна пошта, SMS, Інтернет і соціальні медіа.

* Contact Center World, 2011 “Найкращий великий контактний центр у світі