Хто ми

Сертифікати

EN 15838

Європейський стандарт з надання послуг клієнтам в контактних центрах

Стандарт, прийнятий Європейським союзом, розроблений спеціально для центрів обслуговування клієнтів і спрямований на забезпечення якісного обслуговування клієнтів в контактних центрах, що працюють з повним спектром послуг для вхідних та вихідних  ліній.

 

 


 

Стандарт встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки (СМІБ) для демонстрації здатності організації захищати свої інформаційні ресурси.

ISO 27001

Система управління інформаційною безпекою


ISO 9001

Система управління якістю

Стандарт системи менеджменту якості, спрямований на планування, виконання і контроль процесів в організації. В результаті ефективність та системи постійно удосконалюються і дозволяють організації пропонувати кращу якість продуктів і послуг.


Стандарт спрямований на управління скаргами клієнтів, розглядаючи їх як можливість для розвитку і вдосконалення, забезпечуючи тим самим безперервне вдосконалення і розширення послуг і продуктів організації.

ISO 10002

        Управління задоволеністю клієнтів