Голосовий IVR з розпізнаванням мови
Голосовий IVR з розпізнаванням мови

Для оптимізації ресурсів компанії, ми використовуємо автоматичну систему, що розподіляє дзвінки за пріоритетністю та зменшує навантаження на агентів.

Система IVR (англ. Interactive Voice Response) - це важливий елемент сучасного контакт-центру. Вона забезпечує якісне обслуговування клієнтів в голосовому меню та є візитною карткою сервісу компанії.


Global Bilgi має багаторічний досвід розробки систем IVR, який у поєднанні з прогресивними підходами та використанням нових технологій дає найкращі результати для наших Клієнтів.

Ми покращуємо клієнтський сервіс за рахунок використання розумної системи навігації в меню IVR, яка розпізнає мову та перенаправляє звернення (Call Steering).

Для автоматизації відповідей, ми використовуємо технології розпізнавання мовлення ASR (Automatic Speech Recognition), а TTS (Text-to-Speech) технологія дозволяє інтегрувати динамічну роботу з текстом та його голосове відтворення.

Ви отримаєте індивідуальний підхід та розробку IVR-інтерфейсу відповідно до потреб вашого бізнесу.
Характеристика продукту
Інші послуги
Система управління базами кандидатів Smart Selection
Докладніше
Система управління розкладом агентів Shift Swapper
Докладніше
Візуальний IVR
Докладніше
Роботизована автоматизація процесів (RPA)
Докладніше
Платформа управління клієнтами (CMS)
Докладніше
Платформа контакт-центру Sirius
Докладніше
Зв’яжіться з нами з питань щодо наших послуг.