Візуальний IVR
Візуальний IVR

Візуальний IVR - це сучасний Web-додаток, розроблений для надання користувачеві принципово нового багатофункціонального каналу самообслуговування

Отримання якісного клієнтського сервісу тепер можливе за допомогою зрозумілого інтерфейсу візуального IVR.

Global Bilgi презентує сучасне рішення для задоволення потреб клієнтів через зручний графічний інтерфейс: тепер користувачі можуть отримати відповіді на часті запитання (FAQ), пройти опитування (у тому числі аналіз задоволеності CSI/NPS), керувати особистим кабінетом та здійснювати безліч операцій за допомогою розумного веб-додатку.

Як і всі наші продукти, візуальний IVR дозволяє збирати та обробляти аналітку про дії користувачів, щоб приймати розумні бізнес рішення.

Користувачі отримують можливості традиційного IVR на екрані смартфона, ноутбука, персонального комп’ютера чи планшету.

Візуальний IVR робить процес обслуговування клієнтів динамічним та сучасним, дозволяє їм отримувати автоматизовані відповіді через веб-інтерфейс, переглядати відео-інструкції та у будь-який час звернутись у центр обслуговування клієнтів за допомогою дзвінка чи чату в один клік.

Система сумісна з усіма сучасними пристроями та надає можливість безкоштовних голосових і відео звернень до служби підтримки безпосередньо з веб-браузера.
Характеристика продукту
Інші послуги
Система управління базами кандидатів Smart Selection
Докладніше
Система управління розкладом агентів Shift Swapper
Докладніше
Роботизована автоматизація процесів (RPA)
Докладніше
Голосовий IVR з розпізнаванням мови
Докладніше
Платформа управління клієнтами (CMS)
Докладніше
Платформа контакт-центру Sirius
Докладніше
Зв’яжіться з нами з питань щодо наших послуг.