Цифрові послуги
Цифрові послуги
Global Bilgi пропонує цифрові рішення для обслуговування клієнтів!
Наші цифрові рішення для автоматизація внутрішніх процесів та зовнішньої комунікації забезпечують швидку й точну відповідь клієнту, оптимізуючи ресурси компанії. Global Bilgi прагне збагатити клієнтський досвід та забезпечити стійке зростання для вашого бізнесу в цифрову епоху
Система управління базами кандидатів Smart Selection
Ця система створена для автоматизації процесу відбору персоналу компанії та зберігає інформацію про всіх кандидатів на кожній стадії рекрутингу
Докладніше
Система управління розкладом агентів Shift Swapper
Розумна організація робочого процесу агентів з гнучким функціоналом для максимальної зручності та ефективності
Докладніше
Візуальний IVR
Візуальний IVR - це сучасний Web-додаток, розроблений для надання користувачеві принципово нового багатофункціонального каналу самообслуговування
Докладніше
Роботизована автоматизація процесів (RPA)
Ми виконуємо рутинні, повторювані та трудомісткі операції за допомогою роботів.
Докладніше
Голосовий IVR з розпізнаванням мови
Для оптимізації ресурсів компанії, ми використовуємо автоматичну систему, що розподіляє дзвінки за пріоритетністю та зменшує навантаження на агентів.
Докладніше
Платформа управління клієнтами (CMS)
На базі розробленої нами платформи Sirius реалізований повний функціонал системи управління клієнтським портфелем (СMS/CRM), що ідеально підходить для контакт-центрів
Докладніше
Платформа контакт-центру Sirius
Платформа Sirius - це власна розробка нашої компанії, що стала результатом багаторічного досвіду роботи в індустрії
Докладніше
Ми пропонуємо рішення, орієнтовані на досвід клієнтів.
Компанія Global Bilgi працює в Україні з 2008 року та є частиною групи Turkcell. Ми маємо 6 офісів в різних містах Україні та 19 локацій в Туреччині й об’єднуємо 17.000 професіоналів своєї справи!
Про нас