Ми є експертами з обслуговування клієнтів, продажів і технологій
Команда Global Bilgi зосереджена на людях та розвитку. Ми готуємо найкращих спеціалістів у сфері обслуговування клієнтів, експертів із продажів у контакт-центрі та професіоналів у галузі IT. Долучайся до команди лідерів!
Подати заявку заразКорпоративні цінності Global Bilgi
Global Bilgi має власні корпоративні цінності, які є основою для всіх рішень, процесів та дій у нашій компанії. Вони є основною частиною нашої внутрішньої та зовнішньої комунікаційної стратегії.
Корпоративними цінностями Global Bilgi є:


Комфортна робота в Global Bilgi
Ми знаємо, як важливо почуватися комфортно під час виконання робочих завдань. В аутсорсинговому контакт-центрі Global Bilgi ми інвестуємо в наших спеціалістів підтримки проєктів і агентів контакт-центру, відкриваючи сучасні офісні приміщення, пропонуючи гібридну модель роботи та створюючи найдійну інфраструктуру цифрового контакт-центру.
Робота з нами гарантує дотримання всіх офіційних стандартів і найкращих практик для ідеального балансу між роботою та особистим життям. Global Bilgi пропонує гнучкий графік для більшості вакансій агентів контакт-центру, щоб ви могли поєднувати роботу з навчанням та особистим життям. При складанні графіків та планів ми завжди враховуємо побажання наших співробітників.

Вчимося та впроваджуємо інновації щодня!
У Global Bilgi ми використовуємо навчання та розвиток, щоб виховувати та розвивати найкращих фахівців з управління клієнтським та продажів у колл-центрі. У нас є власний навчальний центр із кваліфікованими професіоналами та розробленими тренінгами для спеціалістів контакт-центру.
Багато наших топ-менеджерів розпочали свою кар’єру в компанії як агенти колл-центру, і понад 80% усіх керівних посад закрито всередині компанії. Існують регулярні програми стажування в різних відділах: PRM (Планування, Звітність і Моніторинг), ІТ, Операційний та Фінансові департаменти. Також ми маємо навчальні програми Тім Лідерів для розвитку кар’єри агентів.
Нам добре разом!
Розваги є важливою частиною нашої корпоративної культури! У нашому аутсорсинговому контакт-центрі регулярно проводяться корпоративні заходи, як онлайн, так і офлайн. Це розіграші подарунків, прямі трансляції, нагородження тощо. Ви ніколи не забудете наші корпоративні вечірки та тімбілдінг, адже ми дійсно стараємося, щоб вони були незрівнянними!
Також ми беремо участь у благодійних та волонтерських ініціативах, допомагаючи дитячим будинкам, притулкам для тварин та людям, які потребують підтримки. Приєднуйтеся до Global Bilgi та знайдіть багато друзів й колег-однодумців, які допоможуть вам і нададуть підтримку в будь-який час!

Ми враховуємо побажання
Наша компанія постійно бере участь у міжнародних оцінках задоволеності працівників, таких як Great Place To Work, і неодноразово отримувала високі нагороди. Ми постійно збираємо відгуки від усіх колег і вносимо зміни, щоб бути найкращим роботодавцем. Весь топ-менеджмент компанії відкритий до будь-яких запитів і регулярно надає оновлену інформацію про курс компанії.
Інфраструктура нашого хмарного контакт-центру та власно розроблені програмні рішення дозволяють будь-якому колезі залишити відгук про свої робочі проблеми, побажання чи рекомендації. Наш ІТ-відділ щорічно проводить аналізи задоволеності роботою спеціалістів служби Help Desk підтримки. Внутрішня команда комунікацій гарантує, що кожен може надіслати відгук та отримати підтримку.