fbpx

Ми є експертами з обслуговування клієнтів, продажів і технологій

Команда Global Bilgi зосереджена на людях та розвитку. Ми готуємо найкращих спеціалістів у сфері обслуговування клієнтів, експертів із продажів у контакт-центрі та професіоналів у галузі IT. Долучайся до команди лідерів!

Подати заявку зараз

Корпоративні цінності Global Bilgi

Global Bilgi має власні корпоративні цінності, які є основою для всіх рішень, процесів та дій у нашій компанії. Ми прийняли їх разом із нашою материнською компанією Turkcell Global Bilgi, і вони є основною частиною нашої внутрішньої та зовнішньої комунікаційної стратегії.

Корпоративними цінностями Global Bilgi є:

Global Bilgi corporate values
Comfotable work at Global Bilgi

Комфортна робота в Global Bilgi

Ми знаємо, як важливо почуватися комфортно під час виконання робочих завдань. В аутсорсинговому контакт-центрі Global Bilgi ми інвестуємо в наших спеціалістів підтримки проєктів і агентів контакт-центру, відкриваючи сучасні офісні приміщення, пропонуючи гібридну модель роботи та створюючи найдійну інфраструктуру цифрового контакт-центру.

Робота з нами гарантує дотримання всіх офіційних стандартів і найкращих практик для ідеального балансу між роботою та особистим життям. Global Bilgi пропонує гнучкий графік для більшості вакансій агентів контакт-центру, щоб ви могли поєднувати роботу з навчанням та особистим життям. При складанні графіків та планів ми завжди враховуємо побажання наших співробітників.

Ми враховуємо побажання

Наша компанія постійно бере участь у міжнародних оцінках задоволеності працівників, таких як Great Place To Work, і неодноразово отримувала високі нагороди. Ми постійно збираємо відгуки від усіх колег і вносимо зміни, щоб бути найкращим роботодавцем. Весь топ-менеджмент компанії відкритий до будь-яких запитів і регулярно надає оновлену інформацію про курс компанії.

Інфраструктура нашого хмарного контакт-центру та власно розроблені програмні рішення дозволяють будь-якому колезі залишити відгук про свої робочі проблеми, побажання чи рекомендації. Наш ІТ-відділ щорічно проводить аналізи задоволеності роботою спеціалістів служби Help Desk підтримки. Внутрішня команда комунікацій гарантує, що кожен може надіслати відгук та отримати підтримку.

Global Bilgi Great Place to Work Certified

Вчимося та впроваджуємо інновації щодня!

У Global Bilgi ми використовуємо навчання та розвиток, щоб виховувати та розвивати найкращих фахівців з управління клієнтським та продажів у колл-центрі. У нас є власний навчальний центр із кваліфікованими професіоналами та розробленими тренінгами для спеціалістів контакт-центру.

Багато наших топ-менеджерів розпочали свою кар’єру в компанії як агенти колл-центру, і понад 80% усіх керівних посад закрито всередині компанії. Існують регулярні програми стажування в різних відділах: PRM (Планування, Звітність і Моніторинг), ІТ, Операційний та Фінансові департаменти. Також ми маємо навчальні програми Тім Лідерів для розвитку кар’єри агентів.

Нам добре разом!

Розваги є важливою частиною нашої корпоративної культури! У нашому аутсорсинговому контакт-центрі регулярно проводяться корпоративні заходи, як онлайн, так і офлайн. Це розіграші подарунків, прямі трансляції, нагородження тощо. Ви ніколи не забудете наші корпоративні вечірки та тімбілдінг, адже ми дійсно стараємося, щоб вони були незрівнянними!

Також ми беремо участь у благодійних та волонтерських ініціативах, допомагаючи дитячим будинкам, притулкам для тварин та людям, які потребують підтримки. Приєднуйтеся до Global Bilgi та знайдіть багато друзів й колег-однодумців, які допоможуть вам і нададуть підтримку в будь-який час!