fbpx
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Order now
Програма котролю якості контакт-центру AQoS

Програма котролю якості контакт-центру AQoS від Global Bilgi

Assurance Quality of Service (AQoS) — це програма для агрегування записів каналів контакт-центру (аудіозаписів дзвінків, відеозаписів екрана та транскрипцій чату) та для оцінки якості обслуговування клієнтів. Це частина нашої платформи хмарного контакт-центру Sirius, створеної експертами компанії Global Bilgi.

Оцінка якості роботи КЦ

Оцініть і покращте продуктивність свого контакт-центру за допомогою AQoS


Відділи обслуговування клієнтів і продажів у контакт-центрах створюють багато цінних даних, які необхідно використовувати в процесі забезпечення якості. Щоб об’єднати всі канали зв’язку в одному місці та забезпечити детальний огляд роботи кожного агента, ми створили систему забезпечення якості AQoS для контакт-центрів.


Зручний інтерфейс і гнучкість програмного забезпечення


Програму контакт-центру для забезпечення якості AQoS можна легко отримати як частину односторінкового веб-інтерфейсу платформи Sirius. Для авторизації доступу, в AQoS параметри доступу (логін, пароль) успадковуються від програми Sirius, які є однаковими для всіх продуктів Global Bilgi. Це дозволить вам уникнути повторного введення облікових даних кожного разу, коли ви заходите в компоненти системи.


Ви можете призначити ролі для кожного користувача в системі, а керівники, спеціалісти з контролю якості контакт-центру та менеджери матимуть можливість оцінювати агентів. Ви можете створювати автоматизовані системи показників із усіма необхідними параметрами, комбінувати записи дзвінків, веб-чату чи стенограми месенджерів із записами на робочому столі агента в системі, щоб отримати круговий огляд ефективності. Агенти отримають свої бали автоматично.

Оцінка яксоті в контакт-центрі
Global Bilgi QA Software

Переваги програмного забезпечення для управління якістю в контакт-центрі


Оцінка даних та моніторинг продуктивності в контакт-центрі з належним керуванням навчанням є абсолютною перевагою як для бізнесу, так і для ваших клієнтів. За допомогою програмного забезпечення для контролю якості для кол-центру ви можете відстежувати свою операційну ефективність (керування середнім часом обробки (AHT), підвищити частоту відповідей (AR) і рівнь обслуговування (SL), вирішувати більше запитів під час першого виклику (FCR) тощо). Також ви зможете побачити, як ваші агенти спілкуються з клієнтами, відслідковувати їхню емпатію та емоційний інтелект, покращити CSI та NPS.


Завдяки автоматизації забезпечення якості в контакт-центрі, ваша команда може створити та оптимізувати бонусну систему контакт-центру для стимулювання мотивації та підвищення продуктивності. Оцінка кожного агента буде автоматично додана до звіту, а потім розрахована відповідно до квоти для кожного конкретного проєкту. Завдяки програмному забезпеченню оцінки якості контакт-центру від Global Bilgi цей процес стає набагато простішим і прозорішим.

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
CRM система для бізнесу
Детальніше
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
Програма для обробки email MailQueue
Детальніше
IP телефонія колл-центру з FMC
Детальніше
Роботизована автоматизація процесів RPA
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Хмарний контакт-центр Sirius
Детальніше
Contact us for our services