fbpx
Страхові компанії
Страхові компанії

Аутсорсинг Контакт-Центру для Страхових Компаній


Бездоганне надання послуг для страхових компаній є найважливішим пріоритетом. Global Bilgi належить до найбільших аутсорсингових контакт-центрів у регіоні EMEA та має прозору ділову репутацію. Ми пропонуємо комплексні рішення для аутсорсингу контакт-центру для страхових компаній, які включають послуги кол-центру для вхідних і вихідних викликів, електронабір номера, розширений IVR тощо. Автоматизуйте свій контакт-центр із високою економічною ефективністю за допомогою Global Bilgi та забезпечте своїм клієнтам бездоганне обслуговування 24/7!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!

Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management