fbpx
Страхові компанії
Страхові компанії

Аутсорсинг Контакт-Центру для Страхових Компаній


Бездоганне надання послуг для страхових компаній є найважливішим пріоритетом. Global Bilgi належить до найбільших аутсорсингових контакт-центрів у регіоні EMEA та має прозору ділову репутацію. Ми пропонуємо комплексні рішення для аутсорсингу контакт-центру для страхових компаній, які включають послуги кол-центру для вхідних і вихідних викликів, електронабір номера, розширений IVR тощо. Автоматизуйте свій контакт-центр із високою економічною ефективністю за допомогою Global Bilgi та забезпечте своїм клієнтам бездоганне обслуговування 24/7!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management