fbpx
Медицина
Медицина

Аутсорсинг Медичного Контакт-Центру


Бездоганне обслуговування клієнтів є життєво важливим для медичних компаній, і Global Bilgi знає, як це забезпечити. Ми створили надійну систему аутсорсингу контакт-центру, яка надає комплексні рішення для підприємств із багатьох галузей. Наші рішення для контакт-центрів включають добре налагоджені процеси найму, навчання, планування, моніторингу та звітності в поєднанні з надійною інфраструктурою цифрового контакт-центру. Послуги аутсорсингу контакт-центру від Global Bilgi забезпечать найкращу продуктивність вашої компанії охорони здоров’я з високою економічною ефективністю!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!

Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management