fbpx
Медицина
Медицина

Аутсорсинг Медичного Контакт-Центру


Бездоганне обслуговування клієнтів є життєво важливим для медичних компаній, і Global Bilgi знає, як це забезпечити. Ми створили надійну систему аутсорсингу контакт-центру, яка надає комплексні рішення для підприємств із багатьох галузей. Наші рішення для контакт-центрів включають добре налагоджені процеси найму, навчання, планування, моніторингу та звітності в поєднанні з надійною інфраструктурою цифрового контакт-центру. Послуги аутсорсингу контакт-центру від Global Bilgi забезпечать найкращу продуктивність вашої компанії охорони здоров’я з високою економічною ефективністю!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management