Цифрові рішення
Цифрові Рішення для Контакт-Центру
Маючи великий досвід аутсорсингу контакт-центру та управління обслуговуванням клієнтів, Global Bilgi розробила власні програмні рішення для автоматизації контакт-центрів і отримання максимальної користі від використовуваних ресурсів. Наші Клієнти та Партнери отримують переваги від систем обслуговування клієнтів, які включають корпоративну хмарну платформу контакт-центру Sirius, розширену аналітику контакт-центру та рішення для забезпечення якості. Ми стежимо за останніми галузевими тенденціями та розробляємо рішення для використання переваг ШІ в контакт-центрах. Гнучкий підхід дозволяє використовувати наші продукти та рішення колл-центру для малого бізнесу та інших галузей. 100% підтримка встановлення та обслуговування для всіх клієнтів.Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру
Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!