fbpx
Цифрові рішення
Цифрові рішення

Цифрові Рішення для Контакт-Центру

  Маючи великий досвід аутсорсингу контакт-центру та управління обслуговуванням клієнтів, Global Bilgi розробила власні програмні рішення для автоматизації контакт-центрів і отримання максимальної користі від використовуваних ресурсів. Наші Клієнти та Партнери отримують переваги від систем обслуговування клієнтів, які включають корпоративну хмарну платформу контакт-центру Sirius, розширену аналітику контакт-центру та рішення для забезпечення якості. Ми стежимо за останніми галузевими тенденціями та розробляємо рішення для використання переваг ШІ в контакт-центрах. Гнучкий підхід дозволяє використовувати наші продукти та рішення колл-центру для малого бізнесу та інших галузей. 100% підтримка встановлення та обслуговування для всіх клієнтів.
CRM система для бізнесу
Детальніше
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
Програма для обробки email MailQueue
Детальніше
IP телефонія колл-центру з FMC
Детальніше
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Детальніше
Роботизована автоматизація процесів RPA
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Хмарний контакт-центр Sirius
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management