fbpx
Цифрові рішення
Цифрові рішення

Цифрові Рішення для Контакт-Центру

  Маючи великий досвід аутсорсингу контакт-центру та управління обслуговуванням клієнтів, Global Bilgi розробила власні програмні рішення для автоматизації контакт-центрів і отримання максимальної користі від використовуваних ресурсів. Наші Клієнти та Партнери отримують переваги від систем обслуговування клієнтів, які включають корпоративну хмарну платформу контакт-центру Sirius, розширену аналітику контакт-центру та рішення для забезпечення якості. Ми стежимо за останніми галузевими тенденціями та розробляємо рішення для використання переваг ШІ в контакт-центрах. Гнучкий підхід дозволяє використовувати наші продукти та рішення колл-центру для малого бізнесу та інших галузей. 100% підтримка встановлення та обслуговування для всіх клієнтів.
CRM система для бізнесу
Детальніше
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
Програма для обробки email MailQueue
Детальніше
IP телефонія колл-центру з FMC
Детальніше
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Хмарний контакт-центр Sirius
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!

Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management