fbpx
Рітейл
Рітейл

Аутсорсинг Контакт-Центру для Рітейлу


Global Bilgi належить до найбільших аутсорсингових контакт-центрів у регіоні EMEA. Ми надаємо високоякісні рішення для аутсорсингу клієнтської підтримки та продажу через аутсорсинг контакт-центру для рітейл бізнесу і будемо раді співпрацювати з вашою компанією. Усі клієнти аутсорсингу контакт-центру Global Bilgi отримують безкоштовні цифрові рішення, які включають нашу власну розроблену корпоративну платформу хмарного контакт-центру Sirius та інші продукти аутсорсингу бізнес-процесів. Якщо ви шукаєте надійного та прозорого партнера з послуг аутсорсингу контакт-центру для вашої роздрібної компанії, ми пропонуємо відзначені нагородами рішення аутсорсингу, які можуть задовольнити всі ваші потреби.

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management