
Програма для обробки email службою підтримки клієнтів від Global Bilgi
Обробка та відстеження електронних листів клієнтів у багатоканальному контакт-центрі може бути складним завданням. Завдяки програмному забезпеченню автоматизації обробки електронної пошти MailQueue від Global Bilgi робота з email та тікетами не викличе проблеми, що допоможе вам досягнути найкращих операційних KPI контакт-центру! Програмне забезпечення для обробки email та тікетів MailQueue є частиною нашої власної розробки - хмарної платформи контакт-центру Sirius і використовується провідними міжнародними компаніями.
Надійний тікет сервіс для вашого контакт-центру
Основний принцип контакт-центру полягає в об’єднанні всіх каналів комунікації та наданні виняткового рівня обслуговування клієнтів. Оскільки багато клієнтів віддають перевагу письмовому спілкуванню, компаніям, орієнтованим на сервіс, потрібні інструменти управління електронною поштою. В нашій системі обробка вхідних повідомлень і моніторинг всіх дій служби підтримки клієнтів здійснюється за допомогою розширених можливостей аналітики контакт-центру. Наше програмне забезпечення - тікетінгова система MailQueue створено саме для цієї мети та вже показало чудові результати!
Наш сервіс електронної пошти - це програмне забезпечення для керування електронною поштою та заявками
Програмне забезпечення для обробки електронної пошти MailQueue є частиною нашого хмарного рішення для контакт-центру Sirius і використовується для керування робочим процесом агентів і менеджерів, які мають працювати з письмовою комунікацією (окрім чатів і повідомлень — для них у нас є спеціальне рішення — GBWebChat). Наш сервіс електронної пошти створено для обробки групової пошти з повним контролем цієї важливої бізнес-активності.
Агенти контакт-центру або представник служби підтримки клієнтів можуть отримати електронний лист із заявкою із загальної вхідної черги, призначити завдання для себе та отримати повний контроль над розмовою. У цей час керівники вашого контакт-центру матимуть можливість контролювати кожен крок і контакт, щоб не пропустити жодного аспекту діяльності контакт-центру. Ви можете комбінувати тікети до служби підтримки за тематичними кодами та кодами результатів, щоб отримати максимальну віддачу від нашого сервісного програмного рішення!


Розширена аналітика контакт-центру та обробка пошти
Коли ми говоримо про такий інструмент комунікації, як електронна пошта, програми для обробки email часто не включають в себе детальну аналітику. Проте, усі програмні продукти Global Bilgi мають доступну та вичерпну аналітику дій клієнтів і агентів контакт-центру й тікетінгова система MailQueue не є винятком. Для багатьох контакт-центрів і відділів обслуговування клієнтів робота з електронною поштою все ще залишається чорною дірою, коли йдеться про аналітику та звітність. З нашими програмними інструментами це більше не буде проблемою – MailQueue може надати розширену аналітику дій і продуктивності кожного агента, коли йдеться про обробку електронної пошти. Керівники та менеджери вашого контакт-центру зможуть оцінити якість обслуговування та забезпечити найкращу взаємодію з клієнтами у кожному випадку за допомогою нашого програмного забезпечення для керування електронною поштою!
