fbpx
Програма для обробки email MailQueue
Order now
Програма для обробки email MailQueue

Програма для обробки email службою підтримки клієнтів від Global Bilgi

Обробка та відстеження електронних листів клієнтів у багатоканальному контакт-центрі може бути складним завданням. Завдяки програмному забезпеченню автоматизації обробки електронної пошти MailQueue від Global Bilgi робота з email та тікетами не викличе проблеми, що допоможе вам досягнути найкращих операційних KPI контакт-центру! Програмне забезпечення для обробки email та тікетів MailQueue є частиною нашої власної розробки - хмарної платформи контакт-центру Sirius і використовується провідними міжнародними компаніями.


Надійний тікет сервіс для вашого контакт-центру


Основний принцип контакт-центру полягає в об’єднанні всіх каналів комунікації та наданні виняткового рівня обслуговування клієнтів. Оскільки багато клієнтів віддають перевагу письмовому спілкуванню, компаніям, орієнтованим на сервіс, потрібні інструменти управління електронною поштою. В нашій системі обробка вхідних повідомлень і моніторинг всіх дій служби підтримки клієнтів здійснюється за допомогою розширених можливостей аналітики контакт-центру. Наше програмне забезпечення - тікетінгова система MailQueue створено саме для цієї мети та вже показало чудові результати!


Наш сервіс електронної пошти - це програмне забезпечення для керування електронною поштою та заявками


Програмне забезпечення для обробки електронної пошти MailQueue є частиною нашого хмарного рішення для контакт-центру Sirius і використовується для керування робочим процесом агентів і менеджерів, які мають працювати з письмовою комунікацією (окрім чатів і повідомлень — для них у нас є спеціальне рішення — GBWebChat). Наш сервіс електронної пошти створено для обробки групової пошти з повним контролем цієї важливої бізнес-активності.


Агенти контакт-центру або представник служби підтримки клієнтів можуть отримати електронний лист із заявкою із загальної вхідної черги, призначити завдання для себе та отримати повний контроль над розмовою. У цей час керівники вашого контакт-центру матимуть можливість контролювати кожен крок і контакт, щоб не пропустити жодного аспекту діяльності контакт-центру. Ви можете комбінувати тікети до служби підтримки за тематичними кодами та кодами результатів, щоб отримати максимальну віддачу від нашого сервісного програмного рішення!


Contact Center Email Software
global bilgi mail

Розширена аналітика контакт-центру та обробка пошти


Коли ми говоримо про такий інструмент комунікації, як електронна пошта, програми для обробки email часто не включають в себе детальну аналітику. Проте, усі програмні продукти Global Bilgi мають доступну та вичерпну аналітику дій клієнтів і агентів контакт-центру й тікетінгова система MailQueue не є винятком. Для багатьох контакт-центрів і відділів обслуговування клієнтів робота з електронною поштою все ще залишається чорною дірою, коли йдеться про аналітику та звітність. З нашими програмними інструментами це більше не буде проблемою – MailQueue може надати розширену аналітику дій і продуктивності кожного агента, коли йдеться про обробку електронної пошти. Керівники та менеджери вашого контакт-центру зможуть оцінити якість обслуговування та забезпечити найкращу взаємодію з клієнтами у кожному випадку за допомогою нашого програмного забезпечення для керування електронною поштою!

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
CRM система для бізнесу
Детальніше
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
IP телефонія колл-центру з FMC
Детальніше
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Детальніше
Роботизована автоматизація процесів RPA
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Хмарний контакт-центр Sirius
Детальніше
Contact us for our services