
Аутсорсинг Контакт-Центру для HoReCa
HoReCa означає готелі, ресторани та кафе – підприємства, які завжди повинні ставити клієнтів на перше місце, тому що вони життєво важливі для їхнього успіху. Знаючи, що наша компанія пропонує високоякісні послуги клієнтам для компаній гостинності: рішення аутсорсинг контакт-центру для HoReCa, підтримку цифрового обслуговування клієнтів, управління досвідом тощо. Ми пропонуємо добре налагоджену систему аутсорсингу контакт-центру і можемо виконувати всі операції з обслуговування клієнтів і продажу кол-центру з високою економічною ефективністю для компаній HoReCa.
Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру
Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!
