fbpx
HoReCa
HoReCa

Аутсорсинг Контакт-Центру для HoReCa


HoReCa означає готелі, ресторани та кафе – підприємства, які завжди повинні ставити клієнтів на перше місце, тому що вони життєво важливі для їхнього успіху. Знаючи, що наша компанія пропонує високоякісні послуги клієнтам для компаній гостинності: рішення аутсорсинг контакт-центру для HoReCa, підтримку цифрового обслуговування клієнтів, управління досвідом тощо. Ми пропонуємо добре налагоджену систему аутсорсингу контакт-центру і можемо виконувати всі операції з обслуговування клієнтів і продажу кол-центру з високою економічною ефективністю для компаній HoReCa.

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management