Аутсорсинг Контакт-Центру на Вхідній Лінії
У сучасному конкурентному середовищі, щоб зробити свій бізнес успішним, вам потрібно багато думати про бездоганний клієнтський досвід (CX). Загальновідомо, що в усіх галузях клієнти хочуть підтримувати тісний контакт із постачальниками продуктів або послуг і мати можливість зв’язатися з ними, щоб розв'язувати проблеми, отримати інформацію чи залишити відгук. Ось як важливо забезпечити найкраще обслуговування вхідних клієнтів.
Global Bilgi зосереджено на аутсорсингу вхідного обслуговування клієнтів у контакт-центрі для найбільших міжнародних компаній. Ми надаємо орієнтовані на клієнта та економічно ефективні послуги аутсорсингу кол-центру, які не лише підвищують лояльність до бренду, але й дають глибокий огляд шляху клієнта. Оскільки багато клієнтів віддають перевагу письмовому спілкуванню, у наше портфоліо послуг також входять стороння підтримка в чаті та обробка запитів у довідковій службі. Ми використовуємо найкращі міжнародні практики контакт-центрів і стандарти взаємодії з клієнтами, тому наші послуги є абсолютно прозорими.