fbpx
Вхідна лінія
Вхідна лінія

Аутсорсинг Контакт-Центру на Вхідній Лінії

У сучасному конкурентному середовищі, щоб зробити свій бізнес успішним, вам потрібно багато думати про бездоганний клієнтський досвід (CX). Загальновідомо, що в усіх галузях клієнти хочуть підтримувати тісний контакт із постачальниками продуктів або послуг і мати можливість зв’язатися з ними, щоб розв'язувати проблеми, отримати інформацію чи залишити відгук. Ось як важливо забезпечити найкраще обслуговування вхідних клієнтів.

Global Bilgi зосереджено на аутсорсингу вхідного обслуговування клієнтів у контакт-центрі для найбільших міжнародних компаній. Ми надаємо орієнтовані на клієнта та економічно ефективні послуги аутсорсингу кол-центру, які не лише підвищують лояльність до бренду, але й дають глибокий огляд шляху клієнта. Оскільки багато клієнтів віддають перевагу письмовому спілкуванню, у наше портфоліо послуг також входять стороння підтримка в чаті та обробка запитів у довідковій службі. Ми використовуємо найкращі міжнародні практики контакт-центрів і стандарти взаємодії з клієнтами, тому наші послуги є абсолютно прозорими.

Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг технічної підтримки
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг бек-офісу
Детальніше
Help Desk аутсорсинг
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше
Аутсорсинг колл-центру
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management