fbpx
IP телефонія колл-центру з FMC
Order now
IP телефонія колл-центру з FMC

Поєднайте номери мобільних телефонів та IP-телефонію з FMC

Наше хмарне рішення для контакт-центру Sirius може використовувати технологію конвергенції фіксованого та мобільного зв’язку (FMC) і поєднувати номери мобільних телефонів ваших менеджерів із офісною цифровою системою IP-телефонії. Ця опція доступна від оператора мобільного зв’язку lifecell - наших українських партнерів. Отримайте всі переваги корпоративного хмарного контакт-центру та мобільної мережі з Global Bilgi!

VoIP with FMC

Що таке конвергенція фіксованого та мобільного зв’язку (FMC)?


Fixed Mobile Convergence (FMC) — технологічне рішення для об’єднання різних типів мереж зв’язку: фіксованого (VoIP телефонія) і мобільного. Це дозволяє створити єдину мережу офісних і мобільних телефонів із загальним коротким планом номерації. Телефонія дозволяє дзвонити співробітникам безпосередньо на короткі внутрішні номери з офісів, розташованих в будь-якій точці.


Переваги програмного забезпечення VoIP контакт-центру Sirius і FMC


Хмарний контакт-центр від Global Bilgi має численні переваги для підприємств будь-якого розміру та галузі. Наша корпоративна хмарна платформа контакт-центру — це 100% односторінкова веб-програма, без необхідності встановлювати плагіни чи купувати фізичну АТС для ваших офісів. Платформа Sirius може об’єднати всі канали зв’язку в одному інтерфейсі (VoIP-дзвінки, веб-чати, месенджери, електронна пошта та квитки) і забезпечувати глибоку аналітику дій агентів та клієнтів.


Програмне забезпечення хмарного контакт-центру Sirius містить модулі для онлайн-аналітики (GBDashboard), звітності (GBReporter), веб-чату та інтеграції месенджерів (GBWebchat та IMI), групової обробки електронної пошти (GBMailQueue), програми автоматичного набору номера (GBPowerDialer), контактної інформації центр забезпечення якості (AQoS) та інші сервіси.


Global Bilgi FMC

Як підключити FMC до контакт-центру?


Моніторинг роботи вашого торгового представника та агентів служби підтримки клієнтів, які працюють поза офісом, ще ніколи не були такими простими! Завдяки сервісу FMC від lifecell та платформі Sirius від Global Bilgi ви можете миттєво підключити мобільні телефони та хмарні колл-центри VoIP.
Просто зв'яжіться з нашим відділом продажів, і ми підготуємо індивідуальну пропозицію для вашого бізнесу!


Product Features
Other Services
global bilgi contact center
CRM система для бізнесу
Детальніше
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
Програма для обробки email MailQueue
Детальніше
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Детальніше
Роботизована автоматизація процесів RPA
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Хмарний контакт-центр Sirius
Детальніше
Contact us for our services