Автоматизація електронної пошти на аутсорсі від Global Bilgi
Підтримка електронної пошти — це одне із завдань, яке копанії можуть передати аутсорсинговій компанії, щоб заощадити час і гроші. Global Bilgi надає високоякісні рішення аутсорсингу з 1999 року та знає, як створити найкращу службу підтримки клієнтів електронною поштою.
Переваги аутсорсингу підтримки електронної пошти для вашого бізнесу
Зі зростанням онлайн-ринків і соціальних медіа клієнти рідше підніматимуть трубку, щоб поставити швидке запитання, а підприємствам менше потрібно надавативідповіді на прості запити. За кількома виняткам, автоматизована система обробки електронної пошти на аутсорсі вважається економічно ефективним рішенням. Цей підхід також пропонує компанім можливість надавати винятковий рівень підтримки навіть за обмежених ресурсів. Надання цілодобової підтримки електронною поштою може бути зручним для клієнтів, але водночас надзвичайно обтяжливим для компаній, яким потрібно відстежувати кожен запит і надавати відповідь. Коли ж потрібно дати не шаблонну відповідь, а здійснити індивідуальну консультацію - обробка електронної пошти на аутсорсі буде дуже гарним рішенням. Щоб покращити ситуацію, підприємства можуть скористатися досвідом експертів аутсорсингу бізнес процесів та автоматизацією послуг, аби заощадити кошти та зосередитися на основній сфері діяльності.
Аутсорсингова служба обробки електронної пошти з високим рівнем обслуговування клієнтів
Однією з важливих причин, чому компанії можуть розглянути можливість надання аутсорсингу підтримки клієнтів електронною поштою з професійним контакт-центр партнером, є спрощення життя клієнтам і розумна та автоматизована система обробки пошти. Багато компаній можуть надати інформацію у відповіді на електронний лист, однак, якщо багатьом клієнтам потрібні додаткові деталі або час для уточнення з реальними KPI для відповіді, це завдання стає не таким простим. Система обробки електронної пошти з великою кількістю клієнтів одночасно вимагає особливого підходу до збору даних для майбутньої аналітики
Маючи професійного помічника аутсорсингу контакт-центру, компанії можуть автоматизувати процес обслуговування клієнтів і переконатися, що кожна взаємодія з клієнтом записується. Це дає змогу вашій компанії надавати винятковий рівень підтримки навіть за обмежених ресурсів. Інструменти автоматизації електронної пошти та аутсорсингова підтримка від Global Bilgi забезпечує ці переваги як вашим клієнтам, так і компанії.
Пропонуйте винятковий рівень підтримки навіть за браку ресурсів
Щоб побудувати успішну систему підтримки клієнтів через email, компаніям спочатку потрібно визначити цілі та завдання, яких вони намагаються досягти, а також показники, які вони використовуватимуть для вимірювання свого успіху. Звичайно, для створення внутрішнього відділу підтримки клієнтів із належним набором, потрібне програмне забезпечення для обробки електронної пошти, навчання, контроль якості та технічна інфраструктура, а це вимагає великих інвестицій. З іншого боку, ви можете передати цей процес з професіоналу аутсорсингу контакт-центрів, який кваліфікований у цифровій підтримці клієнтів і високоякісному обслуговуванні без особливих інвестицій і зусиль з вашого боку.
Професіоналізм і досвід нашої компанії в аутсорсингу контакт-центрів і наданні послуг клієнтам підтверджено низкою міжнародних нагород, таких як European Contact Center & Customer Service Awards, Contact Center World - Top Ranking Performers, Interactive Media Awards, ICMI «Global Contact Center Awards», «DZWINNER» та інші.