fbpx
Телекомунікації
Телекомунікації

Контакт-центр на аутсорсі для Телекомунікацій


Ми знаємо всі потреби телекомунікаційного ринку зсередини, оскільки належимо до найбільшої телекомунікаційної групи в Туреччині та Україні - Turkcell. Наша компанія з 1999 року спеціалізується на телекомунікаційній підтримці клієнтів і послугах аутсорсингу контакт-центру, телепродажів і буде рада надати високоякісні рішення аутсорсингу контакт-центру для вашого бізнесу. Ваш бізнес отримає високопродуктивних навчених агентів, передову платформу корпоративного контакт-центру та високу економічну ефективність контакт-центру.

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management