Тренінгові послуги від експертів ринку BPO
Корпоративне навчання та тренінгові послуги від експертів ринку аутсорсингу бізнес-процесів Global Bilgi - це запорука розвитку вашої команди, забезпечення найкращого сервісу та продажів у контакт-центрі!
Послуги з корпоративного навчання в Global Bilgi
Корпоративне навчання – що це таке і як воно допомагає вашому бізнесу? У бізнесі важливо завжди бути актуальним для клієнтів і вимог ринку. Підтримка клієнтів та технічне обслуговування, комунікативні навички та інші компетенції вашої команди потрібно підтримувати в хорошій формі. Але як це зробити правильно, і щоб у співробітників залишилася мотивація вчитися? Для цього існує така послуга, як корпоративне навчання співробітників.
Тренінгові послуги – гарантія вашого успіху
Global Bilgi працює не лише у сфері цифрових послуг та аутсорсингу контакт-центрів, але й має значний досвід роботи з персоналом, зокрема рекрутинг, адаптацію та створення системи корпоративної освіти. Тому ми пропонуємо нашим Клієнтам послугу, навчання співробітників. Вони можуть бути загальними чи індивідуальними та закривати потреби адаптації працівників або розвитку нових компетенцій.
Для бізнесу професійне корпоративне навчання має великий потенціал, оскільки розвиток і навчання співробітників є одним з найкращих інвестицій. Проведення тренінгів для персоналу може бути навіть постійним процесом, як адаптація нових колег, або проводитися лише для досягнення спеціальних цілей. Наша тренінгова команда може надавати, як регулярні, так і окремі тренінгові послуги, відповідно до потреб вашого бізнесу.
Як вибрати рішення для корпоративного навчання?
Завжди орієнтуйтеся на потреби свого бізнесу та обирайте найбільш практичний формат навчання. Ми пропонуємо формат навчання у вигляді майстер-класу, мета якого – практично навчити співробітника, мотивувати його та дати практичні рекомендації щодо роботи. Наприклад, HR-тренінг допоможе керівнику звернути увагу на те, як розробити найкращі практики для вирішення завдань управління персоналом.
Ґрунтуючись на вашому досвіді BPO та Customer Experience (CX), ми пропонуємо низку орієнтованих на клієнта рішень для навчання контакт-центрів. Вони можуть мати різні цілі: покращити якість обслуговування, досягти вищих KPI або розробити кращу техніку продажів чи крос-продажів. Корпоративні тренінги можуть мати різну тривалість: від кількох годин до кількаденних програм.