Послуги аутсорсингу CRM від Global Bilgi
Ви шукаєте способи покращити обслуговування клієнтів для свого бізнесу? Якщо так, то ви можете розглянути можливість використання аутсорсингових послуг управління відносинами з клієнтами (CRM). Завдяки надійному партнеру з аутсорсингу, який надає якісні послуги, підприємства можуть отримати вигоду від спрощенння процесів та економії коштів.
Управління взаємовідносинами з клієнтами та цифрова експертиза
Аутсорсинг CRM може допомогти спростити весь процес обслуговування клієнтів, від планування зустрічей до ведення записів, і забезпечити надійне обслуговування клієнтів, заощаджуючи гроші та ресурси. Компанії можуть скористатися найновішим програмним забезпеченням CRM і аутсорсинговими послугами контакт-центру, які забезпечують вхідну, вихідну та веб-підтримку. Ми маємо досвід роботи з найкращим програмним забезпеченням для керування клієнтським досвідом, таким як Shopify, AWS Managed Services (AMS), SalesForce, HubSpot, і можемо використовувати будь-яку платформу підтримки клієнтів, надану Клієнтом, для використовувати власну розробку - Agent Desktop CRM.
Ведення клієнтської бази CRM та підтримка клієнтів
Ми надаємо комплексну послугу ведення клієнтської бази CRM, обробку замовлень й підтримку клієнтів, щоб полегшити керування вашим бізнесом. Наша досвідчена та віддана команда готова приймати дзвінки та спілкуватися з вашими клієнтами, приймати замовлення та надавати інформацію про ваші продукти чи послуги. Ми також пропонуємо послуги аутсорсингу бізнес-процесів для обслуговування клієнтів. Наш контакт-центр із прийому замовлень надійний і ефективний, тому ви можете бути спокійні, знаючи, що про ваших клієнтів дійсно піклуються в Global Bilgi!
Контактний центр Global Bilgi надає послугу відстеження замовлень - ідеальне рішення для обслуговування клієнтів для бізнесів будь-якого розміру. Команда агентів із обслуговування клієнтів прийматиме замовлення і надаватиме оновлену інформацію з оновленнями в режимі реального часу. За допомогою нашого аутсорсингового контакт-центру, ви зможете підвищити задоволеність і лояльність клієнтів та скоротити час очікування відповідей. Найбільші європейські компанії та успішні стартапи вже довіряють нам підтримку своїх клієнтів!
Аутсорсинг ведення CRM для компаній електронної комерції
Обслуговування клієнтів є ключовим фактором успіху електронної комерції. Здатність швидко й ефективно обробляти замовлення та запити має першочергове значення для успіху будь-якого бізнесу електронної комерції. Пропозиція аутсорсингу електронної комерції з обслуговування клієнтів, яка включає навчених представників служби підтримки клієнтів, може допомогти вам збільшити продажі та задоволеність клієнтів.
Аутсорсинг служби обслуговування клієнтів не тільки підвищить рівень задоволеності клієнтів, але й зменшить витрати, пов’язані з наймом і управлінням внутрішньою командою обслуговування клієнтів. Завдяки зовнішньому бек-офісу, ви матимете доступ до передових технологій обслуговування клієнтів. Наш досвідчений бек-офіс із обслуговування клієнтів у поєднанні з експертним підходом до аутсорсингу контакт-центру, що керується даними, може забезпечити цілодобове обслуговування клієнтів.