Послуги аутсорсингу CRM від Global Bilgi
Ви шукаєте способи покращити обслуговування клієнтів для свого бізнесу? Якщо так, то ви можете розглянути можливість використання аутсорсингових послуг управління відносинами з клієнтами (CRM). Завдяки надійному партнеру з аутсорсингу, який надає якісні послуги, підприємства можуть отримати вигоду від спрощенння процесів та економії коштів.
Управління взаємовідносинами з клієнтами та цифрова експертиза
Аутсорсинг CRM може допомогти спростити весь процес обслуговування клієнтів, від планування зустрічей до ведення записів, і забезпечити надійне обслуговування клієнтів, заощаджуючи гроші та ресурси. Компанії можуть скористатися найновішим програмним забезпеченням CRM і аутсорсинговими послугами контакт-центру, які забезпечують вхідну, вихідну та веб-підтримку. Ми маємо досвід роботи з найкращим програмним забезпеченням для керування клієнтським досвідом, таким як Shopify, AWS Managed Services (AMS), SalesForce, HubSpot, і можемо використовувати будь-яку платформу підтримки клієнтів, надану Клієнтом, для використовувати власну розробку - Agent Desktop CRM.
Ведення клієнтської бази CRM та підтримка клієнтів
Ми надаємо комплексну послугу ведення клієнтської бази CRM, обробку замовлень й підтримку клієнтів, щоб полегшити керування вашим бізнесом. Наша досвідчена та віддана команда готова приймати дзвінки та спілкуватися з вашими клієнтами, приймати замовлення та надавати інформацію про ваші продукти чи послуги. Ми також пропонуємо послуги аутсорсингу бізнес-процесів для обслуговування клієнтів. Наш контакт-центр із прийому замовлень надійний і ефективний, тому ви можете бути спокійні, знаючи, що про ваших клієнтів дійсно піклуються в Global Bilgi!
Контактний центр Global Bilgi надає послугу відстеження замовлень - ідеальне рішення для обслуговування клієнтів для бізнесів будь-якого розміру. Команда агентів із обслуговування клієнтів прийматиме замовлення і надаватиме оновлену інформацію з оновленнями в режимі реального часу. За допомогою нашого аутсорсингового контакт-центру, ви зможете підвищити задоволеність і лояльність клієнтів та скоротити час очікування відповідей. Найбільші європейські компанії та успішні стартапи вже довіряють нам підтримку своїх клієнтів!
Аутсорсинг ведення CRM для компаній електронної комерції
Обслуговування клієнтів є ключовим фактором успіху електронної комерції. Здатність швидко й ефективно обробляти замовлення та запити має першочергове значення для успіху будь-якого бізнесу електронної комерції. Пропозиція аутсорсингу електронної комерції з обслуговування клієнтів, яка включає навчених представників служби підтримки клієнтів, може допомогти вам збільшити продажі та задоволеність клієнтів. Коли справа доходить до надання виняткового рівня обслуговування клієнтів для вашого бізнесу електронної комерції, аутсорсинг обслуговування клієнтів може бути найкращим варіантом.
Аутсорсинг служби обслуговування клієнтів не тільки підвищить рівень задоволеності клієнтів, але й зменшить витрати, пов’язані з наймом і управлінням внутрішньою командою обслуговування клієнтів. Завдяки зовнішньому бек-офісу, ви матимете доступ до передових технологій обслуговування клієнтів. Наш досвідчений бек-офіс із обслуговування клієнтів у поєднанні з експертним підходом до аутсорсингу контакт-центру, що керується даними, може забезпечити цілодобове обслуговування клієнтів.