fbpx
    	

Аутсорсинг контакт-центру та цифрові рішення від Global Bilgi

Наша місія полягає в тому, щоб забезпечити найкращий клієнтський сервіс та продажі в епоху цифрових технологій. Оберіть експертів, щоб реалізувати найкращий аутсорсинг контакт-центру та швидко розвивати свій бізнес з цифровими рішеннями від Global Bilgi!

Розпочнімо!
customer contact center solutions

Наші Послуги

Знайомтеся з Global Bilgi

Global Bilgi розпочала діяльність в Україні у 2008 році, зосередишись на аутсорсингу контакт-центрів і цифровому обслуговуванні клієнтів. Ми дотримуємося найвищих стандартів у галузі контакт-центрів і постійно впроваджуємо інновації, щоб відповідати зростаючим потребам наших клієнтів.

Сьогодні Global Bilgi є лідером на українському ринку аутсорсингу контакт-центрів. Разом із DataGroup, Volia та lifecell ми є частиною групи компаній DVL. Співпрацюйте з нами, щоб підвищити якість обслуговування клієнтів і стимулювати розвиток вашого бізнесу!

Про Нас
Global Bilgi contact center

Найсвіжіші прес-релізи

Global Bilgi на шоурумі українського програмного забезпечення Своє.IT!
Компанія Global Bilgi успішно взяла участь у Своє.IT 2024, шоурумі українського програмного забезпечення, який…
Read More
Ми на European Contact Centre & Customer Service Exchange 2023
Операційний директор Юлія Петроченко та Спеціаліст з розвитку бізнесу Богдан Лисенко, презентували кейс нашої…
Read More
Global Bilgi отримала нагороду Silver Winner на міжнародному конкурсі ECCCSA 2022!
Журі European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSA) відзначили наш найбільший проєкт lifecell…
Read More
global bilgi people

Життя в Global Bilgi

У Global Bilgi ми інвестуємо в навчання та розвиток співробітників, щоб розвивати найкращих спеціалістів роботи з клієнтами, продажів та цифрових галузей. Початок кар'єри в нашій компанії - це чудова можливість вийти на абсолютно новий рівень і забезпечити кар'єрне зростання. Ми зосереджені на досягненні бізнес-цілей, а також на веселому спільному відпочинку та підтримці сімейної корпоративної культури.

Детальніше

Чи готові Ви розпочати нову сторінку в управлінні клієнтським досвідом?