fbpx
    	

Аутсорсинг контакт-центру та цифрові рішення від Global Bilgi

Наша місія полягає в тому, щоб забезпечити найкращий клієнтський сервіс та продажі в епоху цифрових технологій. Оберіть експертів, щоб реалізувати найкращий аутсорсинг контакт-центру та швидко розвивати свій бізнес з цифровими рішеннями від Global Bilgi!

Розпочнімо!
customer contact center solutions

Наші Послуги

Знайомтеся з Global Bilgi

Global Bilgi розпочала роботу в Туреччині у 1999 році як компанія групи Turkcell. В Україні компанію Global Bilgi було зареєстровано у 2008 році. Разом із материнською компанією Turkcell Global Bilgi, ми зосереджуємось на аутсорсингу контакт-центрів із глибокою цифровою експертизою. Наші Клієнти також отримують додаткові переваги від ІТ-рішень, створених у Global Bilgi. Зокрема, ми розробили хмарну платформу контакт-центру Sirius та продукт Turkcell Global Bilgi RPA.

Понад 80 компаній довірили нам зробити своїх клієнтів щасливими, а понад 16 тисяч професіоналів із обслуговування клієнтів працють по всьому світу та в 22 офісах в Україні та Туреччині.

Про Нас
Global Bilgi contact center

Найсвіжіші прес-релізи

Ми на European Contact Centre & Customer Service Exchange 2023
Операційний директор Юлія Петроченко та Спеціаліст з розвитку бізнесу Богдан Лисенко, презентували кейс нашої…
Read More
Global Bilgi отримала нагороду Silver Winner на міжнародному конкурсі ECCCSA 2022!
Журі European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSA) відзначили наш найбільший проєкт lifecell…
Read More
Два кейси Global Bilgi вийшли до фіналу міжнародного конкурсу ECCCS Awards 2022!
На конкурсі «European Contact Centre & Customer Service Awards 2022», наша компанія представила два…
Read More
global bilgi people

Життя в Global Bilgi

У Global Bilgi ми інвестуємо в навчання та розвиток співробітників, щоб розвивати найкращих спеціалістів роботи з клієнтами, продажів та цифрових галузей. Початок кар'єри в нашій компанії - це чудова можливість вийти на абсолютно новий рівень і забезпечити кар'єрне зростання. Ми зосереджені на досягненні бізнес-цілей, а також на веселому спільному відпочинку та підтримці сімейної корпоративної культури.

Детальніше

Чи готові Ви розпочати нову сторінку в управлінні клієнтським досвідом?