Аутсорсинг контакт-центру та цифрові рішення від Global Bilgi
Наша місія полягає в тому, щоб забезпечити найкращий клієнтський сервіс та продажі в епоху цифрових технологій. Оберіть експертів, щоб реалізувати найкращий аутсорсинг контакт-центру та швидко розвивати свій бізнес з цифровими рішеннями від Global Bilgi!
Наші Послуги
Знайомтеся з Global Bilgi
Global Bilgi розпочала роботу в Туреччині у 1999 році як компанія групи Turkcell. В Україні компанію Global Bilgi було зареєстровано у 2008 році. Разом із материнською компанією Turkcell Global Bilgi, ми зосереджуємось на аутсорсингу контакт-центрів із глибокою цифровою експертизою. Наші Клієнти також отримують додаткові переваги від ІТ-рішень, створених у Global Bilgi. Зокрема, ми розробили хмарну платформу контакт-центру Sirius та продукт Turkcell Global Bilgi RPA.
Понад 80 компаній довірили нам зробити своїх клієнтів щасливими, а понад 16 тисяч професіоналів із обслуговування клієнтів працють по всьому світу та в 22 офісах в Україні та Туреччині.
Найсвіжіші прес-релізи
Життя в Global Bilgi
У Global Bilgi ми інвестуємо в навчання та розвиток співробітників, щоб розвивати найкращих спеціалістів роботи з клієнтами, продажів та цифрових галузей. Початок кар'єри в нашій компанії - це чудова можливість вийти на абсолютно новий рівень і забезпечити кар'єрне зростання. Ми зосереджені на досягненні бізнес-цілей, а також на веселому спільному відпочинку та підтримці сімейної корпоративної культури.