fbpx
Інтернет торгівля
Інтернет торгівля

Аутсорсинг Контакт-Центру для E-Commerce


Компанії електронної комерції та інтернет-торгівлі щодня взаємодіють із мільйонами клієнтів, і забезпечення найвищої якості обслуговування клієнтів є одним із найвищих пріоритетів для бізнесу E-Commerce. Global Bilgi пропонує високоякісні та економічно ефективні послуги аутсорсингу контакт-центрів для компаній з галузі Інтернет торгівлі, щоб ваші клієнти завжди були задоволені. У нас є добре налагоджена система аутсорсингового контакт-центру, яка охоплює всі аспекти контакт-центру та процесів аутсорсингу продажів: набір агентів контакт-центру, управління навчанням, ефективність роботи та цифрову експертизу.

Аутсорсинг обслуговування клієнтів для Shopify
Детальніше
Аутсорсинг обслуговування клієнтів для Amazon
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату для електронної комерції
Детальніше
Автоматизація процесів електронної комерції RPA
Детальніше
Програмне забезпечення для електронної комерції Global Bilgi
Детальніше
Аутсорсинг колл-центру для електронної комерції
Детальніше
Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management