fbpx
Аутсорсинг онлайн-чату для електронної комерції
Order now
Аутсорсинг онлайн-чату для електронної комерції

Аутсорсинг обслуговування онлайн-чату для електронної комерції від Global Bilgi

Скористайтесь професійними послугами агентів з обслуговування онлайн-чату для сайту від міжнародних експертів у сфері аутсорсингу бізнес-процесів. Global Bilgi пропонує вигідні умову аутсорсингу цілодобової підтримки онлайн-чату на сайті для компаній з галузі інтернет торгівлі, та надає клієнтам детальну аналітику обслуговування, відповідно до міжнародних стандартів.

Best Outsourced Live Chat

Global Bilgi – публічна компанія, яка належить до групи компаній DVL Telecom, та надає міжнародні послуги аутсорсингу клієнтської підтримки та продажів з 2008 року. Ми пропонуємо найкращих агентів для аутсорсингу онлайн-чату для спілкування з клієнтами, та добре налагоджену систему бізнес-процесів для наших замовників. Наш портфель клієнтів включає як стартапи, що швидко розвиваються, так і транснаціональні корпорації. З нашими рішеннями ви отримаєте професійний підхід й дбайливе ставлення до клієнтів у сфері електронної комерції.


Аутсорсингові послуги в електронній комерції


У Global Bilgi ми розуміємо вирішальне значення персоналізованого клієнтського досвіду в сучасному конкурентному світі електронної комерції. Наші агенти з аутсорсингу онлайн-чату – це не просто кваліфіковані фахівці своєї справи. Вони є справжніми амбасадорами вашого бренду, які втілюють цінності вашої компанії, й надають винятковий сервіс, що відповідає унікальним потребам вашого бізнесу.


Завдяки повній інтеграції з вашими бізнес-процесами наші агенти стають продовженням вашої команди, обробляючи запити щодо продуктів, вирішуючи проблеми та перетворюючи потенційних клієнтів на лояльних споживачів. Більше того, за умови аутсорсингу контакт-центру у Global Bilgi ми можемо надати наше власно-розроблене програмне забезпечення для підтримки клієнтів в хмарі для ваших потреб безкоштовно!


Benefits Outsourced Services E-commerce
Customer Service Technologies

Технології обслуговування клієнтів в аутсорсингу онлайн-чату


Обираючи співпрацю з нами, ви отримуєте конкурентну перевагу завдяки скороченню часу відповіді та наданню допомоги онлайн, що призводить до збільшення утримання клієнтів та підвищення показників конверсії. Оцініть переваги аутсорсингу онлайн-чату оптимізованого для підвищення задоволеності клієнтів, покращення ефективності та, зрештою, росту вашого електронного бізнесу за підтримки Global Bilgi.


Ми допоможемо вам автоматизувати робочий процес агента онлайн-чату, використовуючи передові технології обслуговування клієнтів, такі як Robotic Process Automation (RPA) від нашої компанії. Оберіть Global Bilgi у якості партнера на шляху до вашого успіху, і дозвольте нам допомогти вам побудувати тривалі відносини з вашими клієнтами, максимізуючи потенціал вашого електронного бізнесу!


Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Аутсорсинг обслуговування клієнтів для Shopify
Детальніше
Аутсорсинг обслуговування клієнтів для Amazon
Детальніше
Автоматизація процесів електронної комерції RPA
Детальніше
Програмне забезпечення для електронної комерції Global Bilgi
Детальніше
Аутсорсинг колл-центру для електронної комерції
Детальніше
Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Contact us for our services