Аутсорсинг обслуговування онлайн-чату для електронної комерції від Global Bilgi
Скористайтесь професійними послугами агентів з обслуговування онлайн-чату для сайту від міжнародних експертів у сфері аутсорсингу бізнес-процесів. Global Bilgi пропонує вигідні умову аутсорсингу цілодобової підтримки онлайн-чату на сайті для компаній з галузі інтернет торгівлі, та надає клієнтам детальну аналітику обслуговування, відповідно до міжнародних стандартів.
Global Bilgi – публічна компанія, яка належить до групи компаній DVL Telecom, та надає міжнародні послуги аутсорсингу клієнтської підтримки та продажів з 2008 року. Ми пропонуємо найкращих агентів для аутсорсингу онлайн-чату для спілкування з клієнтами, та добре налагоджену систему бізнес-процесів для наших замовників. Наш портфель клієнтів включає як стартапи, що швидко розвиваються, так і транснаціональні корпорації. З нашими рішеннями ви отримаєте професійний підхід й дбайливе ставлення до клієнтів у сфері електронної комерції.
Аутсорсингові послуги в електронній комерції
У Global Bilgi ми розуміємо вирішальне значення персоналізованого клієнтського досвіду в сучасному конкурентному світі електронної комерції. Наші агенти з аутсорсингу онлайн-чату – це не просто кваліфіковані фахівці своєї справи. Вони є справжніми амбасадорами вашого бренду, які втілюють цінності вашої компанії, й надають винятковий сервіс, що відповідає унікальним потребам вашого бізнесу.
Завдяки повній інтеграції з вашими бізнес-процесами наші агенти стають продовженням вашої команди, обробляючи запити щодо продуктів, вирішуючи проблеми та перетворюючи потенційних клієнтів на лояльних споживачів. Більше того, за умови аутсорсингу контакт-центру у Global Bilgi ми можемо надати наше власно-розроблене програмне забезпечення для підтримки клієнтів в хмарі для ваших потреб безкоштовно!
Технології обслуговування клієнтів в аутсорсингу онлайн-чату
Обираючи співпрацю з нами, ви отримуєте конкурентну перевагу завдяки скороченню часу відповіді та наданню допомоги онлайн, що призводить до збільшення утримання клієнтів та підвищення показників конверсії. Оцініть переваги аутсорсингу онлайн-чату оптимізованого для підвищення задоволеності клієнтів, покращення ефективності та, зрештою, росту вашого електронного бізнесу за підтримки Global Bilgi.
Ми допоможемо вам автоматизувати робочий процес агента онлайн-чату, використовуючи передові технології обслуговування клієнтів, такі як Robotic Process Automation (RPA) від нашої компанії. Оберіть Global Bilgi у якості партнера на шляху до вашого успіху, і дозвольте нам допомогти вам побудувати тривалі відносини з вашими клієнтами, максимізуючи потенціал вашого електронного бізнесу!