Послуги аутсорсингу колл-центру для електронної комерції
Наша команда має понад 15 років досвіду у наданні послуг аутсорсингу колл-центру для електронної комерції та підтверджений успішний досвід співпраці з найбільшими міжнародними компаніями. Довіряючи аутсорсинг колл-центру Global Bilgi, ви оптимізуєте витрати на підтримку клієнтів, водночас зберігаючи концентрацію на розширенні та зростанні вашого бізнесу в галузі інтернет-торгівлі.
Сприяйте розвитку бізнесу електронної комерції за допомогою професійних послуг BPO
Електронна комерція – це глобальна галузь, що швидко розвивається. Саме в цій галузі аутсорсинг BPO набув широкого використання в таких процесах як служби доставки, аутсорсинг бек-офісу, аутсорсинг фінансових та бухгалтерських послуг. Посприяйте зростанню вашого бізнесу, довіривши управління клієнтським досвідом досвідченому партнеру з аутсорсингу колл-центру. Цей стратегічний крок дозволяє керівникам відділів та власникам компаній зосередитись на розширенні нових горизонтів для бізнесу електронної комерції, та досягненні фінансового успіху!
Переваги аутсорсингу кол-центру для електронної комерції
Завдяки вектору на економію ресурсів та швидке масштабування аутсорсинг колл-центру дозволяє підприємствам оптимізувати витрати на підтримку клієнтів і зосередитись на основних бізнес-функціях. Наша досвідчена команда розуміє тонкощі інтернет-торгівлі, тому забезпечує ефективне управління замовленнями та безперебійну взаємодію з клієнтами. Скористайтеся перевагами цілодобової підтримки клієнтів, яка відповідає вашій стратегії. Підвищуйте рівень клієнтської задоволеності та покращуйте репутацію бренду. Досягніть успіху за допомогою аутсорсингу кол-центру для електронної комерції!
Аутсорсинговий колл-центр Global Bilgi також може займатися діяльністю, пов’язаною з продажами, для компаній електронної комерції. Це може включати маркетингові опитування, кваліфікацію клієнтів, лідогенерацію, телемаркетинг, додаткові та перехресні продажі. Завдяки аутсорсингу операцій з продажу ваш бізнес електронної комерції може розширити свою клієнтську базу та збільшити дохід.
Економія витрат на інфраструктуру для e-commerce за допомогою аутсорсингу колл-центру
Коли справа доходить до роботи з власним кол-центром в компаніях з інтернет-торгівлі, виникає потреба в офісних приміщеннях і технологічній інфраструктурі. І це лише початок. Справжня проблема полягає в пошуку та навчанні кваліфікованих агентів, які надаватимуть виняткову підтримку клієнтам. У конкурентному світі електронної комерції надання першокласного клієнтського сервісу має вирішальне значення для успіху. Багато компаній несуть відчутні фінансові витрати, намагаючись створити власний колл-центр, оскільки не знають реальних витрат на нього.
Саме тут компаніям зі сфери інтернет-торгівлі на допомогу приходить аутсорсинг колл-центру! Довіряючи свою роботу з підтримки клієнтів Global Bilgi, ви можете полегшити проблеми із залучення та навчання операторів. Наша досвідчена команда агентів добре розбирається в тонкощах електронної комерції, забезпечуючи чудове обслуговування клієнтів при значному зниженні витрат.