Аутсорсинг віддаленої технічної підтримки від BPO Tech Experts
Global Bilgi має великий досвід роботи в галузі технологій та ІТ. Наш ІТ-відділ розробив низку корпоративних ІТ-рішень і надає технічну підтримку як для внутрішніх, так і для клієнтських цифрових рішень.
Почніть співпрацювати з нами сьогодні та забезпечте аутсорсинг ІТ-підтримки своїх цифрових рішень!
Що таке аутсорсингові послуги технічної підтримки?
Аутсорсинг — це не нова концепція. Фактично, ще в 1800-х роках компанії почали переміщувати операції та процеси за кордон у пошуках нижчих витрат. Отже, якщо ви хочете передати свою технічну підтримку аутсорсингу, ви просто йдете по стопах компаній, які почали займатися цим вже раніше. Коли мова заходить про підтримку клієнтів, майже всі погоджуються, що вам може допомогти не те, що ви знаєте, а те, кого ви знаєте. Але що відбувається, коли у вас немає когось, до кого ви можете звернутися по допомогу? Саме тоді з’являється послуги ІТ-служби підтримки. Аутсорсинг технічної підтримки включає низку сервісних рішень: підтримку додатків, веб-сайтів і службу підтримки цифрових рішень, а також підтримку інфраструктури, що надається за низькою ціною та високою якістю.
Переваги аутсорсингу підтримки програмного забезпечення
Аутсорсинг підтримки програмного забезпечення може допомогти вашій компанії заощадити час і гроші, підвищивши задоволеність клієнтів. За допомогою послуги технічної підтримки, ваш бізнес може отримати ефективне та результативне вирішення проблем із програмним забезпеченням. Співпраця з досвідченою сторонньою організацією також дозволяє забезпечити кращу підтримку складних програм і кращий доступ до експертних ресурсів. Аутсорсингові компанії технічної підтримки дозволять обслуговування клієнтів і підвищити рівень задоволеності, зменшити витрати та покращити роботу.
Отримавши найкращий бек-офіс для обслуговування клієнтів, ви зможете підвищити рівень задоволеності клієнтів, зменшити витрати на ІТ і підвищити ефективність роботи співробітників. Досвічені аутсорсингові компанії технічної підтримки забезпечать високий рівень обслуговування клієнтів, допомагаючи вашому бізнесу працювати більш гладко та ефективно. Пошук відповідної команди бек-офісу з обслуговування клієнтів гарантує, що ваші клієнти завжди отримають найкращий досвід.
Як передати технічну підтримку надійному партнеру
<Вибираючи команду, яка має навчики ІТ-аутсорсингу служби підтримки для підтримки обладнання, мережі чи програмного забезпечення, важливо враховувати послуги, які пропонує потенційний партнер, і кваліфікацію його персоналу. Переконайтеся, що команда здатна надати повний спектр послуг, включаючи інтегрування рішення ІТ-служби підтримки, усунення несправностей, підтримку користувачів і обслуговування клієнтів. Крім того, команда повинна мати підтверджену історію успіху у вирішенні питань обслуговування клієнтів. Це гарантує, що команда буде добре оснащена для вирішення різноманітних проблем, які можуть виникнути.
На щастя, наші фахівці в Globa Bilgi володіють усіма навичками та технікою, згаданими вище. Завдяки нашим ІТ-спеціалістам ми змогли забезпечити високі стандарти клієнтів для понад 80 міжнародних Клієнтів і отримати високі нагороди в галузі обслуговування, зокрема European Contact Center & Customer Service Awards, Contact Center World - Top Ranking Performers, Interactive Media Awards, ICMI «Global Contact Center Awards», «DZWINNER» та інші. Зв’яжіться з нашим відділом продажів, щоб отримати особисту ціну на послуги аутсорсингу технічної підтримки.