fbpx

Дізнайтеся більше про
Global Bilgi

Історія Global Bilgi

Заснована в 1999 році в Туреччині як частина групи Turkcell, компанія Global Bilgi покращує взаємодію з клієнтами для брендів із командою понад 16 000 співробітників, які працюють у 22 локаціях у Туреччині та Україні.

Global Bilgi розпочала свою діяльність в Україні у жовтні 2008 року, і сьогодні у нас працює понад 500 співробітників у 4 офісах (Київ, Дніпро, Суми та Харків) та відділено. Ми є лідерами в сфері контакт-центрів в Україні та входимо до трійки найбільших аутсорсингових контакт-центрів нашої держави, займаючи 15% ринку.

Великий досвід і найкращі практики реалізації проєктів індустрії телекомунікацій допомогли нам завоювати довіру та визнання міжародних компаній у різних галузях.

Наші продукти та послуги

Сьогодні Global Bilgi має великий портфель проєктів у таких сферах, як роздрібна торгівля, маркетинг, фінанси, ІТ, ЗМІ, телекомунікації, кур’єрська доставка, авіація та подорожі.

Ми допомагаємо нашим клієнтам розвиватися, надаючи послуги аутсорсингу контакт-центру та підтримку клієнтів, телефонних продажів, залучення клієнтів, телемаркетингу, технічної підтримки, утримання клієнтів та управління лояльністю.

Грунтуючись на досвіді роботи в галузі, наші ІТ-фахівці розробили новий продукт – універсальну цифрову платформу хмарного контакт-центру Sirius. Об’єднавши передовий досвід у галузі, ми створили надійне рішення, яке вже обслуговує компанії з різних галузей. Платформа хмарного контакт-центру оптимізує ресурси та робить робочий процес зручним та ефективним.