fbpx
Вихідна лінія
Вихідна лінія

Контакт-Центр на Вихідній Лінії


Розвивайте свій бізнес за допомогою кваліфікованих вихідних послуг від удостоєних нагород професіоналів аутсорсингу контакт-центру Global Bilgi. Ми обслуговуємо вихідні кампанії з різними цілями: телефонні дзвінки з високою конверсією, ефективне та рентабельне залучення потенційних клієнтів, опитування щодо задоволеності клієнтів тощо, і завжди ставимо Клієнта на перше місце.

Досягти цільових продажів вашої компанії може бути складно, якщо у вас немає потрібного партнера для керування кампаніями вихідних продажів із контакт-центру. Хоча дехто може сказати, що продажі по телефону є застарілим інструментом отримання прибутку, у Global Bilgi ми віримо в силу вихідного телемаркетингу. Однак ці активності мають бути здійснені з використанням підходу, заснованого на даних, найрелевантніших пропозицій і значною мірою покладаючись на новітні технології.

Аутсорсинг кол-центру з Global Bilgi дозволяє використовувати як першокласних агентів, так і потужні цифрові рішення. У нас є власноруч розроблена платформа автодайлеру з вбудованими інструментами для розширеної аналітики. Замовляйте вихідні послуги від Global Bilgi, щоб отримати ідеальне поєднання кваліфікованих співробіників і технологій!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
IVR автообдзвон клієнтів
Детальніше
Актуалізація клієнтської бази
Детальніше
Дослідження ринку
Детальніше
Лідогенерація
Детальніше
Телемаркетинг
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management