Голосове меню IVR для контакт-центрів
Global Bilgi розробили передовий IVR сервіс для кол-центрів, який є частиною нашої платформи хмарного контакт-центруSirius . Автоматизований канал IVR можна використовувати для маршрутизації вхідних дзвінків, самообслуговування та вихідних дзвінків (телепродаж, інформування клієнтів, перевірка даних тощо). Вихідний IVR також надає чудові можливості для автоматизації кол-центру.
Переваги, які надає сервіс IVR меню
Автоматизований IVR призначений для економії ресурсів вашого контакт-центру, одночасно надаючи високоякісне обслуговування клієнтів. Завдяки таким системам, як інтерактивне голосове меню IVR, компанія може дешево обробляти переважну більшість вхідних дзвінків 24/7 без залучення агентів. IVR голосове меню забезпечує професійну маршрутизацію дзвінків і збирає цінні дані клієнтів прямо у вашу базу даних. Вихідний IVR є одним із ключових елементів у кампаніях телепродажів великого обсягу. Якщо хочете дізнатися, яка ціна IVR рішення в нашій компанії, залиште заявку нижче.
IVR послуги від Global Bilgi
Наша система контакт-центру дозволяє користувачам з правами адміністратора створювати індивідуальне голосове меню IVR будь-якої складності. Для автоматизації вхідної лінії IVR ви можете створити дерево IP-телефонії IVR із багатьма рівнями, додати голосовий бот і опцію оплати у IVR (для цього вам знадобиться сертифікат PCI-DSS).
Контакт-центр Outbound IVR – це найпростіший спосіб обслуговування контактів - коли клієнт, який відповів на дзвінок, передається до IVR для подальшого обслуговування. У цьому випадку використовуваний IVR нічим не відрізняється від звичайного IVR меню за функціональністю та організацією й може містити виклики веб-сервісів і доступ до агента кол-центру, якщо це необхідно.
Розширені функції, які має автоматизоване голосове меню IVR
Технології постійно розвиваються, і IVR-телефонія не відступає. IVR з автоматичним розпізнаванням мовлення та меню IVR є основою успішної стратегії Голосовий Бот для кол-центру. AI Голосовий Бот може обробляти багато додатків у контакт-центрі та вирішувати чимало рутинних завдань. З належною системою IVR клієнти ніколи не отримають поганого досвіду взаємодії з вашою компанією, а наш досвід у поєднанні з новітніми технологіями є гарантією успіху вашого контакт-центру.
Програмні рішення контакт-центру, спрямовані на те, щоб зробити клієнтський досвід більш особистим, водночас слідуючи тенденціям автоматизації та економії. Система IVR від Global Bilgi успішно довела свої можливості через індивідуальний підхід,та керування даними, оскільки ми можемо вимірювати та аналізувати кожну дію клієнта в IVR.