Покращення сервісу для контакт-центрів
Управління клієнтським досвідом від Global Bilgi включає послуги з аудиту роботи контакт-центру з метою підвищення операційної та фінансової ефективності. Маючи значний досвід у глобальній індустрії аутсорсингу контакт-центрів, ми надаємо рішення CX для підприємств усіх галузей.
Клієнти хочуть отримати найкращу якість обслуговування від вашого контакт-центру та очікують бездоганного обслуговування клієнтів у будь-який час. Сучасні технології та стратегії CX можуть створити чудовий клієнтський досвід лише в поєднанні з належною роботою агентів. Успішні стратегії кол-центру від експертів з аутсорсингу обслуговування клієнтів Global Bilgi пропонують комплексні рішення аудиту контакт-центру із практичними порадами щодо економії коштів, покращення ключових показників ефективності та показників, а також зростання доходу.
Ми допомагаємо нашим Клієнтам зрозуміти всі процеси в їхньому контакт-центрі, свіжий погляд на обслуговування та контроль якості в кол-центрі з іншої точки зору. Аудит клієнтського досвіду включає як ефективність роботи контакт-центру, так і оцінку технологій. Практичні послуги та рекомендації щодо продуктів від наших експертів вже довели свій позитивний вплив на операційні та фінансові результати Клієнта.
Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру
Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!
