Покращення сервісу для контакт-центрів
Управління клієнтським досвідом від Global Bilgi включає послуги з аудиту роботи контакт-центру з метою підвищення операційної та фінансової ефективності. Маючи значний досвід у глобальній індустрії аутсорсингу контакт-центрів, ми надаємо рішення CX для підприємств усіх галузей.
Клієнти хочуть отримати найкращу якість обслуговування від вашого контакт-центру та очікують бездоганного обслуговування клієнтів у будь-який час. Сучасні технології та стратегії CX можуть створити чудовий клієнтський досвід лише в поєднанні з належною роботою агентів. Успішні стратегії кол-центру від експертів з аутсорсингу обслуговування клієнтів Global Bilgi пропонують комплексні рішення аудиту контакт-центру із практичними порадами щодо економії коштів, покращення ключових показників ефективності та показників, а також зростання доходу.
Ми допомагаємо нашим Клієнтам зрозуміти всі процеси в їхньому контакт-центрі, свіжий погляд на обслуговування та контроль якості в кол-центрі з іншої точки зору. Аудит клієнтського досвіду включає як ефективність роботи контакт-центру, так і оцінку технологій. Практичні послуги та рекомендації щодо продуктів від наших експертів вже довели свій позитивний вплив на операційні та фінансові результати Клієнта.