fbpx
Покращення сервісу
Покращення сервісу

Покращення сервісу для контакт-центрів


Управління клієнтським досвідом від Global Bilgi включає послуги з аудиту роботи контакт-центру з метою підвищення операційної та фінансової ефективності. Маючи значний досвід у глобальній індустрії аутсорсингу контакт-центрів, ми надаємо рішення CX для підприємств усіх галузей.

Клієнти хочуть отримати найкращу якість обслуговування від вашого контакт-центру та очікують бездоганного обслуговування клієнтів у будь-який час. Сучасні технології та стратегії CX можуть створити чудовий клієнтський досвід лише в поєднанні з належною роботою агентів. Успішні стратегії кол-центру від експертів з аутсорсингу обслуговування клієнтів Global Bilgi пропонують комплексні рішення аудиту контакт-центру із практичними порадами щодо економії коштів, покращення ключових показників ефективності та показників, а також зростання доходу.

Ми допомагаємо нашим Клієнтам зрозуміти всі процеси в їхньому контакт-центрі, свіжий погляд на обслуговування та контроль якості в кол-центрі з іншої точки зору. Аудит клієнтського досвіду включає як ефективність роботи контакт-центру, так і оцінку технологій. Практичні послуги та рекомендації щодо продуктів від наших експертів вже довели свій позитивний вплив на операційні та фінансові результати Клієнта.

Перегляд KPI контакт-центру
Детальніше
Технічний аудит контакт-центру
Детальніше
Аудит обслуговування клієнтів
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною групи компаній DVL і надає високоякісні послуги контакт-центру для провідних міжнародних компаній. Ми гарантуємо найкращий цифровий клієнтський досвід та аутсорсингові послуги відповідно до найвищих світових стандартів. Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сфери діяльності — ми підберемо оптимальні рішення для найкращого обслуговування клієнтів!

Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management