Автоматичний обдзвін для контакт-центрів від Global Bilgi
Багаторежимний GB PowerDialer є частиною нашої платформи хмарного контакт-центру Sirius. Ця програма для автодозвону розроблена для керування вихідними кампаніями телепродажу, поєднання вхідного та вихідного навантаження та досягнення найамбітніших цілей продажів контакт-центру.
Хмарний Power Dialer - це сервіс автоматичного обдзвону із розширеними можливостями
Power Dialer — програма, яка дозволяє здійснювати вихідний автодозвон з бази контактних номерів за бажаним сценарієм. Ця програма є частиною лінійки продуктів Хмарний Контакт Центр Sirius. Автодайлер надає налаштування для вихідних кампаній, збираючи дані про всіх учасників процесу у системі (канали, дзвінки, агенти, групи тощо) за визначеними адміністратором налаштуваннями автодозвону.
Автоматичні вихідні дзвінки для максимальної продуктивності контакт-центру
Контакт-центри різного розміру та специфіки часто використовують вихідні дзвінки для досягнення бізнес-цілей: кампанії телепродажів, інформування клієнтів, перевірка та підтвердження даних тощо. Ці дії можуть здійснюватися за участю агентів або без них (наприклад, дзвінки до клієнтів за допомогою вихідного IVR ). Оскільки списки клієнтів можуть нараховувати десятки тисяч контактів, SIP автодозвон для кол-центрів сьогодні дуже поширений.
Використовуючи автоматичний набір номера, ви значно пришвидшите ефективність роботи свого контакт-центру та зможете з’єднати агентів кол-центру з потрібними людьми в потрібний час, або здійснювати повністю автоматичний продзвон. В обох випадках наша система забезпечить розширену аналітику контакт-центру для відслідковування дій клієнта та операторів. Сервіс автообдзвону клієнтів від Global Bilgi робить будь-який тип вихідних викликів легким завданням для вашої команди!
Поєднайте бізнес-потреби та задоволення клієнтів за допомогою вдосконаленої системи автодозвону
Те, що добре для бізнесу та операційної ефективності вашого контакт-центру, може бути погано сприйняте клієнтами. Багатьом людям не подобаються автообзвон клієнтів, а чимало інших вважають за краще, коли їм зателефонує агент кол-центру, що добре поінформований про ппродмент дзвінка. Тож перед початком вихідного автодозвону, вам потрібно обрати правильний тип кампанії, щоб автоматичний дзвінок для клієнтів був максимально влучним.
З Global Bilgi Power Dialer, ви зможете обрати правильний тип кампанії для кожної цілі: Outbound IVR, Progressive Reserved, Progressive Released, Preview Free та Preview Straight. Для максимально точної роботи з великими базами контактів ми створили сервіс Last Second Check для нашого Power Dialer. Він призначений для того, щоб визначити, чи актуальний автонабір номера після перевірки бази даних перед дзвінком.