fbpx
Автобізнес
Автобізнес

Аутсорсинг Контакт-Центру для Автобізнесу


Global Bilgi належить до найбільших компаній з аутсорсингу бізнес-процесів у регіоні EMEA та надає комплексні рішення аутсорсингу контакт-центрів для компаній із багатьох галузей. Наш досвід і знання дозволяють нам надавати високоякісні рішення для контакт-центрів для автомобільного бізнесу. Забезпечте найвищу якість обслуговування клієнтів і ефективність продажів контакт-центру з Global Bilgi!

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management