
Послуги вихідного контакт-центру від Global Bilgi
Наша компанія має великий досвід надання високоякісних багатомовних послуг вихідного контакт-центру. Сюди входять кампанії вихідних телефонних продажів, формування потенційних клієнтів через контакт-центр, дзвінки для перевірки даних клієнтів, автододзвін для контакт-центру, вихідний IVR тощо. Global Bilgi завжди готовий надати високоякісні вихідні рішення аутсорсингу для вашого бізнесу!
Що таке аутсорсинг контакт-центру на вихідній лінії?
Коли контакт-центр здійснює вихідні виклики, це називається вихідною послугою. Ці дзвінки зазвичай пов’язані з продажами та маркетингом, як-от пошук потенційних клієнтів для бізнесу, організація зустрічей, збір коштів, перевірка платежів та проведення опитувань. Люди, які здійснюють ці дзвінки, називаються агентами, і вони можуть кваліфікувати потенційних клієнтів і отримувати та обробляти іншу інформацію. Щоразу, коли вам дзвонить компанія, з пропозицією продажу, або уточнення даних - це саме цей сервіс, який ми пропонуємо на аутсорс. Послуги вихідного контакт-центру від Global Bilgi включають як добре налагоджену систему управління людським капіталом, так і потужні рішення цифрового контакт-центру.
Переваги аутсорсингу вихідного контакт-центру
Аутсорсинг контакт-центру для вашого бізнесу може принести багато переваг. Від надання кращого обслуговування клієнтам до збільшення продажів і покращення відносин із клієнтами. Професійний аутсорсинговий контакт-центр може допомогти вашому бізнесу максимально реалізувати свій потенціал. З аутсорсингом контакт-центру для вихідних дзвінків від Global Bilgi ви можете бути впевненими, що ваша команда добре навчена та готова до виконання завдань.
Крім того, досвідчена команда може надати найкращі послуги з телепродажів, підтримки клієнтів на вихідній лінії та лідогенерації. Передавши ці активності надійному аутсорсинговому контакт-центру, ви можете отримати вигоду від економічно ефективних рішень та нових варіантів збільшення прибутку, як то кросс-продажі. Реалізуйте найамбітніші плати з аутсорсингом від Global Bilgi!


Відзначений нагородами аутсорсинговий контактний центр для вашого бізнесу
Ви шукаєте надійного та перевіреного партнера, який би надавав вищий рівень обслуговування клієнтів для вашого бізнесу на вихідній лінії? Наші послуги аутсорсингу контакт-центру - це саме те, що потрібно. Global Bilgi надає послуги вихідного контакт-центру світового рівня, включаючи телепродажі, обслуговування клієнтів і технічну підтримку. Ми маємо найсучасніші технології вихідного кол-центру, висококваліфікований персонал і гнучкі рішення, щоб гарантувати, найвищу якість обслуговування клієнтів.
Ми використовуємо новітні методи та стратегії аутсорсингу кол-центру та ефективні, індивідуальні й надійні рішення. Дозвольте нам допомогти вам отримати максимальну віддачу від аутсорсингу обслуговування клієнтів, забезпечуючи щоразу найкраще обслуговування клієнтів.
