fbpx
Перегляд KPI контакт-центру
Order now
Перегляд KPI контакт-центру

Перегляд KPI контакт-центру від Global Bilgi

Наша компанія має значний досвід роботи в аутсорсингу та індустрії контакт-центрів і використовує різноманітні передові інструменти та технології для досягнення максимальної ефективності. Ми можемо перевірити KPI вашого контакт-центру та продуктивність, щоб досягти максимальної економічної ефективності.

call center KPI

Переваги перегяляду KPI контакт-центру


Якщо у вас є власний контакт-центр, ваша компанія отримає абсолютну вигоду від впровадження вдосконаленої системи KPI як з операційного, так і з фінансового боку. Моніторинг KPI контакт-центру безпосередньо впливає на вашу продуктивність і наше рішення аудиту з переглядом KPI та практичними рекомендаціями забезпечить відчутне покращення.


Перегляд KPI кол-центру для підвищення ефективності


Сучасний контакт-центр — це складна система, яка включає багато елементів, і для досягнення найкращих операційних і фінансових результатів надзвичайно важливо забезпечити безперебійну роботу всіх механізмів. У Global Bilgi ми створили систему контакт-центру, яка дозволяє нам прогнозувати та планувати навантаження, планувати необхідну кількість агентів та досягати цілей у всіх проєктах.

Встановлення правильних цілей має вирішальне значення для всіх наступних кроків у досягненні ефективності. З переглядом та аудитом KPI контакт-центру ваша компанія матиме найкращі рекомендації, як бути операційно та фінансово ефективним. Ми надаємо рішення, які можуть покращити показники вашого контакт-центру на 50% і дозволити вашому бізнесу швидко розвиватися з найкращими результатами обслуговування та продажів!

Contact Center Performance
Global Bilgi CC

Наш досвід у індустрії контакт-центрів


Замовивши перевірку KPI контакт-центру, ви отримаєте досвід, підтверджений рядом міжнародних нагород: European Contact Center & Customer Service Awards, Contact Center World - Top Ranking Performers, Interactive Media Awards, ICMI «Global Contact Center Awards », «DZWINNER» та ін. У нас добре налагоджена система аутсорсингу бізнес-процесів, яка включає підбір персоналу, навчання, моніторинг контакт-центру, контроль якості та систему звітності. Наша компанія пропонує своїм клієнтам за напрямком аутсорсингу безкоштовну корпоративну платформу хмарного контакт-центру Sirius.

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Технічний аудит контакт-центру
Детальніше
Аудит обслуговування клієнтів
Детальніше
Contact us for our services