fbpx
Авіа та транспорт
Авіа та транспорт

Аутсорсинг Контакт-Центру для Авіа та Транспорту


Global Bilgi має великий досвід надання високоякісних послуг клієнтського сервісу та забезпечує аутсорсинг контакт-центру для найбільших світових авіаперевізників і транспортних компаній. Ми знаємо, як зробити ваших клієнтів і пасажирів задоволеними з нашими ефективними послугами контакт-центру. Global Bilgi належить до найбільшої телекомунікаційної групи в Туреччині та Україні - Turkcell, і ми забезпечуємо бездоганне цілодобове обслуговування авіакомпаній і транспортних компаній. Наша корпоративна платформа хмарного контакт-центру Sirius надається безкоштовно для наших клієнтів аутсорсингу контакт-центру та забезпечує розширені звіти та аналітику.

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management