fbpx
Хмарний контакт-центр Sirius
Order now
Хмарний контакт-центр Sirius

Хмарний контакт центр з платформою Sirius від Global Bilgi

Покладаючись на наш досвід аутсорсингу контакт-центрів і управління клієнтським досвідом , ми розробили комплексне рішення для хмарного контакт-центру з корпоративними можливостями для бізнесів усіх розмірів та індустрій.

Sirius cloud contact center

Поєднайте всі канали контакт-центру в одній платформі


Програмне забезпечення для кол центру і контакт центру від Global Bilgi допоможе організувати ефективний багатоканальний контакт-центр із VoIP-дзвінками, веб-чатом, месенджерами та інтеграцією з соціальними мережами, а також здійснювати вихідні дзвінки за допомогою програмного для автодозвону, створювати складні дерева IVR та отримуйте детальну аналітику в реальному часі на односторінковому веб-інтерфейсі.


Цифровий клієнтський досвід для вашого контакт-центру


Платформа хмарного контакт-центру Sirius розроблена для обробки великої кількості контактів із кількох каналів за допомогою автоматизованого розподілу викликів і технології IVR. Це дозволяє агентам і керівникам працювати з максимальною ефективністю за допомогою розумного інтерфейсу веб-контакт-центру. Ваші клієнти отримають бездоганне обслуговування за допомогою бажаних інструментів і техніки, а бізнес - вигоду від аналітичних можливостей і гнучкості системи , яка явлє собою -омніканальний контакт центр.


Наша платформа контакт-центру також постійно оновлюється. Ми зійснюємо постійні покращення, додаючи найсучасніші технології. Оскільки штучний інтелект у контакт-центрах, роботизована автоматизація процесів та інші функції стають зручнішими, ми додаємо їх до нашої технологічної інфраструктури. Використовуючи наше хмарне програмне забезпечення для колл-центру або контакт-центру, чи встановивши платформу на своїх серверах, ви отримаєте повну підтримку та обслуговування в будь-який час із гарантованою відмовостійкістю.

Global Bilgi Cloud Contact Center Platfrom
Enterprise Contact Center Platfrom Sirius

Ідеальне поєднання вхідних і вихідних звернень у вашому контакт-центрі


Не втрачайте можливості та заощаджуйте ресурси, впроваджуючи корпоративне програмне забезпечення для контакт центру від Global Bilgi. Ми створили потужну інфраструктуру, яка добре підходить для успішного досягнення різних цілей: розподіл і обробка вхідних дзвінків у розумному меню IVR, прийом та обробка веб-чатів і електронних листів в одній системі, детальна статистика в реальному часі за 169 показниками ефективності контакт-центр, цифровий контроль якості в контакт-центрі з програмним забезпеченням AQoS, WFM для контакт-центру та багато іншого.



Наша програма для call центру пропонує чудові можливості для здійснення вихідних дзвінків і кампаній телепродажу. Автодайлер від Global Bilgi має кілька режимів: передбачуваний дозвон, прогресивний і вихідний IVR. Агенти можуть надсилати SMS клієнтам у будь-який час, і бізнес точно відстежуватиме кожен крок клієнта. Інтегруйте будь-яку CRM-систему в платформу Sirius або використовуйте вбудовану CRM для кол-центру – вибір завжди за вами!

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
CRM система для бізнесу
Детальніше
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
Програма для обробки email MailQueue
Детальніше
IP телефонія колл-центру з FMC
Детальніше
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Детальніше
Роботизована автоматизація процесів RPA
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Contact us for our services