Аудит обслуговування клієнтів від Global Bilgi
Як визнаний лідер галузі Customer Experience (CX), наша компанія пропонує аудит обслуговування клієнтів для наших партнерів, щоб вони могли приймати керовані даними рішення та забезпечити ефективне обслуговування клієнтів, покращити стандарти, отримати нові продажі та виконати цілі перехресних продажів.
Особливості нашого аудиту взаємодії з клієнтами
Ми застосували комплексний підхід в аудиті обслуговування клієнтів, який включає аналіз усіх процесів і технологій клієнтського досвіду у вашій компанії: ІТ-рішення клієнтського досвіду (CRM, платформа контакт-центру, IVR і самообслуговування, цифрові процедури тощо), операційну ефективність (шлях клієнта, управління якістю, планування та звітність тощо), людський капітал (корпоративна культура, навчання та розвиток тощо) та фінансову ефективність (приховані витрати, оцінка ризиків, структура витрат тощо).
Аудит клієнтського досвіду та його переваги
Сервіс обслуговування клієнтів є одним із найважливіших аспектів будь-якого бізнесу, тому дуже важливо переконатися, що ваші клієнтські операції здійснюються на високому рівні. Проводячи аудит обслуговування клієнтів, ви можете виявити потенційні слабкі місця та запровадити процеси для покращення взаємодії з клієнтами, наприклад комплексну стратегію обслуговування клієнтів. Аудит обслуговування надасть повне уявлення про процес взаємодії з клієнтом і допоможе вам спланувати успіх у майбутньому. Він також допоможе досягти вищої якості обслуговування клієнтів і точно визначити області для розвитку.
Наш аудит обслуговування клієнтів допоможе вам виявити прогалини в процесах і технологіях обслуговування клієнтів і запропонує рішення, які дадуть найкращі результати. Він також може надати цінну інформацію про можливості економії коштів і управління репутаційними ризиками. Процес аудиту може вимірювати якість обслуговування клієнтів, задоволеність клієнтів, залучення та операційну ефективність контакт-центру.
Аудит цифрового клієнтського сервісу
Цифровий аудит досвіду клієнтів надасть цінну інформацію, необхідну для прийняття обґрунтованого рішення щодо технологій обслуговування клієнтів і послуг, які потрібні вашому бізнесу. Ми можемо надати комплексну оцінку цифрової інфраструктури вашого контакт-центру, враховуючи стандарти обслуговування клієнтів за телефоном.
Наш аудит обслуговування клієнтів забезпечить глибокий погляд на ваше поточне середовище, виділивши області оптимізації, а також можливості для вдосконалення. Наша команда допоможе вам визначити найкращу технологію обслуговування клієнтів і послуги, які відповідають вашим індивідуальним потребам, починаючи від аудиту системою управління обслуговуванням клієнтів, закінчуючи ініціативами щодо взаємодії з клієнтами.