fbpx
Аутсорсинг колл-центру
Order now
Аутсорсинг колл-центру

Аутсорсинг колл-центру та обробка вхідних заявок від експертів галузі!

Global Bilgi є провідною міжнародною компанією з великим досвідом надання послуг аутсорсингу контакт-центрів. Зменшіть витрати на аутсорсинг колл-центру та отримайте найкращі результати для клієнтів, працюючи з міжнародним партнером!

Call Center Outsourcing

Міжнародний партнер аутсорсингу call-центрів з перевіреними результатами


Наша компанія розпочала свою діяльність у 1999 році як частина провідної телекомунікаційної корпорації Туреччини Turkcell. Ми відкрили наш український офіс у 2008 році і з того часу зосередилися на високоякісних послугах аутсорсингу контакт-центрів для найбільших міжнародних клієнтів із різних галузей.


Замовивши у нас аутсорсинг колл-центру, ви отримаєте досвід, підтверджений низкою міжнародних нагород: European Contact Center & Customer Service Awards, Contact Center World - Top Ranking Performers, Interactive Media Awards, ICMI «Global Contact Center Awards» , «DZWINNER» та ін.


Простий аутсорсинг колл-центру з найкращими практичними результатами


Наша компанія має понад 80 міжнародних клієнтів, які отримують переваги від високої якості обслуговування та фінансової ефективності аутсорсингу call-центру. У 2022 році Global Bilgi в Україні обробила 10 789 987 вхідних дзвінків клієнтів і забезпечила бездоганний сервіс у наших аутсорсингових центрах. Співпрацюючи з Global Bilgi, ви отримаєте переваги якості корпоративного колл-центру, незважаючи на розмір вашої компанії, місцезнаходження чи галузі.


Аутсорсинг вашого колл-центру з Global Bilgi простий, тому що ми дотримуємося найкращих міжнародних контакт-центрів і галузевих практик і стандартів аутсорсингу. Для всіх наших проектів ми використовуємо підхід, що керується даними, і вимірюємо та підтримуємо цільові KPI колл-центру: рівень обслуговування (SL), частоту відповідей (AR), середній час обробки (AHT), індекс задоволеності клієнтів (CSI), тощо.

Global Bilgi Call Center Outsourcing
Call Center Outsourcing Global Bilgi

Call-центр 24/7 з багатомовними професійними агентами


Аутсорсинг колл-центру вимагає комплексного підходу, і ми знаємо, як забезпечити найкраще рішення колл-центру для вашого бізнесу. Наші спеціалісти можуть розробити індивідуальні сценарії відповідей, наголошуючи на потрібних вам аспектах: якість обслуговування клієнтів, перехресні продажі (cross-sales), технічна експертиза чи комплексність. У нас є власна розроблена корпоративна платформа контакт-центру Sirius, яка дозволяє агентам кол-центру працювати 24/7, записувати всі дзвінки, використовувати розширений IVR або Auto Dialer і контролювати якість обслуговування. Ми регулярно надаємо нашим Клієнтам докладні звіти та оновлення оцінки якості.


Global Bilgi професійно надає багатомовні та багатоканальні послуги колл-центру для Клієнтів, і до кожного проекту ми маємо індивідуальний підхід. Наша команда експертів знає, що клієнти завжди на першому місці, але щоб це стало реальністю, ми повинні в першу чергу піклуватися про наших колег і агентів. Ми створюємо доступну базу знань для кожного проєкту, адаптуємося до вимог клієнтів і ведемо бізнес абсолютно прозоро, як для наших Клієнтів, так і для Інвесторів. Ви можете зосередитися на своїй основній бізнес-діяльності, переконавшись, що ваші клієнти перебувають у правильних руках із Global Bilgi!

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг технічної підтримки
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг бек-офісу
Детальніше
Help Desk аутсорсинг
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше
Contact us for our services