fbpx
Контактні центри
Контактні центри

Покращуємо контактні центри


Ми пропонуємо технологічні рішення для контактних центрів, що дозволять покращити рівень клієнтського сервісу та збільшити продажі у вашому бізнесі. Контактний центр — це передовий відділ будь-якої компанії, тож Global Bilgi пропонує найновіші технологічні рішення для покращення процесів, заощадження коштів та збільшення прибутку від роботи контактного центру.

Аналітика контакт-центру
Детальніше
Чат-бот для підтримки клієнтів
Детальніше
Голосовий бот для контакт-центрів
Детальніше
Транскрибація дзвінків на основі ШІ
Детальніше
Відеодзвінки в контакт-центрі
Детальніше
Конструктор сценаріїв IVR меню
Детальніше
Автоматичний розподіл дзвінків ACD
Детальніше
Колтрекінг
Детальніше
Кнопка зворотного дзвінка
Детальніше
Онлайн-чат для сайту
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management