Голосовий бот для контакт-центрів від Global Bilgi
Автоматизуйте процес обслуговування, зменшуйте навантаження на операторів й скорочуйте час очікування для ваших клієнтів використовуючи голосовий бот для контакт-центрів від Global Bilgi. Зробіть ваш контакт-центр доступнішим з допомогою інтелектуального голосового бота, що розпізнає людську мову, здатен аналізувати, інтерпретувати та відповідати на голосові запити клієнтів й доступний 24 години на добу!
Як створити голосовий бот відповідно до ваших потреб?
Інженери з Global Bilgi підготують голосовий бот для колл-центру та впровадять будь-який сценарій відповідно до потреб вашого бізнесу. Розумний голосовий бот може взаємодіяти з вашими клієнтами за допомогою голосових команд, виявляти потреби, надавати відповіді, виконувати завдання або керувати діями клієнтів для виконання різних процесів: замовлення товарів, підтвердження замовлень, перевірка стану, передача даних тощо. Також ми можемо інтегрувати голосовий бот з існуючими системами, як то бази даних, CRM та інших ІТ-систем, щоб він міг отримувати доступ до необхідної інформації та використовувати її в процесі обслуговування клієнтів.
Переваги голосового бота для колл-центра
На відміну від людей-операторів, голосовий робот в контактному центрі може обробляти велику кількість дзвінків одночасно без погіршення якості обслуговування. Ця здатність до автоматичного масштабування робить голосові роботи ефективним рішенням для обслуговування клієнтів в пікові моменти навантаження на контакт-центр. Не змушуйте ваших клієнтів очікувати відповіді оператора. Нехай голосовий бот попрацює за вас!
Голосовий бот для колл-центру дозволяє швидко відповідати на поширені запитання, звільняючи людські ресурси для більш складних завдань. Також ви можете використовувати голосовий бот для автоматичного обдзвона клієнтів. Повідомляйте важливу інформацію, збирайте зворотний зв'язок, запрошуйте на заходи та збільшуйте дохід за рахунок перехресних продажів і додаткових продажів без залучення операторів.
Неперевершений клієнтський досвід з голосовим ботом від Global Bilgi!
Наш голосовий бот є частиною хмарної платформи для контакт-центрів Sirius. Платформа дозволяє надавати вашим клієнтам неперевершеного досвіду омніканального обслуговування з VoIP-телефонією, онлайн-чатом, месенджерами та соціальними мережами. Надайте вашим клієнтам більшої автономії у виборі каналів спілкування з бізнесом!
Голосовий бот – це економічно ефективне рішення, яке не лише покращує взаємодію з клієнтами, а й позитивно впливає на найважливіші KPI контакт-центру, такі як ASA, ACHT, FCR, NPS, CSAT. Виведіть ваш контактний центр на новий рівень продуктивності. Автоматизуйте обслуговування клієнтів з голосовим ботом від Global Bilgi!