fbpx
Автоматичний розподіл дзвінків ACD
Order now
Автоматичний розподіл дзвінків ACD

Система автоматичного розподілу дзвінків від Global Bilgi

Автоматичний розподіл викликів ACD (англ. Automatic Call Distribution) – це один із найголовніших компонентів платформи хмарного контакт-центру Sirius. Мета системи автоматичної маршрутизації викликів максимально швидко перенаправити виклик абонента на оператора відповідно до заздалегідь визначених критеріїв, алгоритмів чи правил. Система розподілу та маршрутизації звернень від Global Bilgi покращує взаємодію з клієнтами, гарантуючи, що вони підключаються до потрібного відділу або найбільш компетентного оператора колл-центру в найкоротший термін.

Автоматичне розподілення дзвінків

Як працює система автоматичного розподілу дзвінків від Global Bilgi?


В хмарній платформі для контакт-центру Sirius автоматичний розподіл викликів працює в поєднанні з IVR меню, яке ідентифікує клієнта та його потреби. Надалі система керування автоматичним розподілом маршрутизує виклики та звернення з будь-яких каналів в черги, що ведуть до відповідних операторів колл-центру на основі заздалегідь визначених умов. Ви використовуєте сегментацію клієнтів? Надаєте різні послуги? Ваші покупці розмовляють різними мовами? Будьте впевнені, з системою автоматичного розподілу від Global Bilgi всі ваші клієнти отримають найкращий сервіс від найбільш відповідних за навичками спеціалістів!



Переваги системи автоматичного розподілу дзвінків від Global Bilgi


ACD автоматично розподіляє вхідні дзвінки найбільш відповідним операторам, що зменшує час очікування абонента в черзі, та збільшує кількість оброблених дзвінків за одиницю часу. Разом з тим система автоматичного розподілу дзвінків допомагає скоротити витрати на заробітну плату шляхом оптимізації роботи операторів колл-центру. Швидке й ефективне обслуговування веде до кращого клієнтського досвіду та вищого рівня задоволеності клієнтів.



Автоматичний розподіл звернень ACD від Global Bilgi може бути налаштовано за різними сценаріями відповідно до потреб вашого бізнесу. Система ACD дозволяє легко змінювати правила й умови розподілу дзвінків, щоб адаптуватися до мінливих потреб, таких як пікові години, або сезонні коливання навантажень на контакт-центр. Інтеграція автоматичного розподілу дзвінків з іншими системами, такими як CRM для бізнесу, базами даних та іншими програмними продуктами підвищує ефективність управління даними та обслуговування клієнтів.


Система ACD
Автоматичний розподіл викликів ACD

Автоматичний розподіл дзвінків як частина хмарного контакт-центру Sirius


Система автоматичного розподілу дзвінків від Global Bilgi є невіддільною частиною хмарної платформи для контакт-центру Sirius. Це комплексне програмне забезпечення для колл-центрів, що включає віртуальну АТС, вбудовану CRM систему, IVR меню, автодайлер, онлайн-чат, програму оцінки якості, модулі збору статистики та звітності. Хмарний контакт-центр Sirius з системою автоматичного розподілу звернень – це омніканальна платформа для побудови корпоративного колл-центру під будь-які завдання бізнесу.


Автоматизуйте розподіл звернень у ваш контактний центр, підвищуйте продуктивність команди за рахунок маршрутизації викликів та забезпечуйте найкращий досвід та вищий рівень задоволеності ваших клієнтів. Не втрачайте можливості та заощаджуйте ресурси, впроваджуючи корпоративне програмне забезпечення для контакт центру від Global Bilgi.

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Аналітика контакт-центру
Детальніше
Чат-бот для підтримки клієнтів
Детальніше
Голосовий бот для контакт-центрів
Детальніше
Транскрибація дзвінків на основі ШІ
Детальніше
Відеодзвінки в контакт-центрі
Детальніше
Конструктор сценаріїв IVR меню
Детальніше
Колтрекінг
Детальніше
Кнопка зворотного дзвінка
Детальніше
Онлайн-чат для сайту
Детальніше
Віртуальна АТС
Детальніше
Contact us for our services