Зручний конструктор сценаріїв IVR меню від Global Bilgi
Конструктор сценаріїв IVR меню від Global Bilgi дозволить вам створювати та налаштовувати систему інтерактивної голосової відповіді навіть без знань програмування! Записуйте аудіофайли з голосовими командами та створюйте складні «дерева» меню, що направлятимуть ваших клієнтів до відповідних операторів або відділів.
Конструктор IVR меню без кодування
Телефонні дзвінки залишаються основним каналом взаємодії клієнтів та бізнесу. Наша компанія пропонує конструктор IVR меню для того, щоб ви могли надати вашим клієнтам можливість розв’язати їхні проблеми самостійно, через телефон. Наш конструктор сценаріїв голосового IVR меню має зручну механіку перетягування візуальних блоків «drag and drop». Це максимально спрощує створення багаторівневих сценаріїв: виберіть привітання, додайте повідомлення про доступні дії та спосіб, яким дія підтверджується (це може бути натискання клавіш на телефоні або розпізнавання мовлення). Таким чином створюйте сценарії будь-якої складності без необхідності в кодуванні.
Заощаджуйте свій час та покращуйте CX з конструктором сценаріїв IVR меню
З конструктором сценаріїв IVR меню від Global Bilgi ви заощаджуєте час роботи операторів. Завдяки голосовим підказкам з меню ваші клієнти можуть дізнаватись баланс й стан рахунку, отримувати інформацію про продукти чи послуги, замовляти зворотний дзвінок тощо без необхідності з’єднання з оператором колл-центру.
Створивши з допомогою конструктора зручні сценарії IVR меню, ви покращуєте клієнтський досвід з кожним дзвінком до вашого колл-центру. Адже окрім можливості самообслуговування з системою інтерактивної голосової відповіді ви можете через систему автоматичного розподілу дзвінків ACD «маршрутизувати» виклик до найбільш відповідного оператора на основі відповідей абонента. Крім того, IVR меню скорочує час очікування відповіді, що також впливає на коефіцієнт клієнтської задоволеності CSAT.
Платформа контакт-центру Sirius з конструктором IVR меню
Розумний конструктор IVR меню є невіддільною частиною платформи хмарного контакт-центру Sirius від Global Bilgi. Як і інші цифрові продукти платформи, конструктор сценаріїв IVR має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому ви можете легко змінювати налаштування відповідно до актуальних потреб вашого бізнесу. Додатковою перевагою програмного забезпечення для контакт-центрів від Global Bilgi є технічна підтримка наших спеціалістів. Оскільки конструктор IVR меню входить в платформу Sirius, кожен наш замовник має 40 годин технічної підтримки щомісяця.
Оптимізуйте маршрутизацію викликів, покращуйте продуктивність роботи контакт-центру та надавайте неперевершений клієнтський досвід з інтерактивним голосовим меню від Global Bilgi. Використовуйте конструктор сценаріїв IVR для створення розгалужених меню самообслуговування. Створіть ефективну систему зі швидкою та легкою навігацією для всіх, хто телефонує до вашого контакт-центру!