fbpx
Онлайн-чат для сайту
Order now
Онлайн-чат для сайту

Онлайн-чат для сайту від експертів з клієнтського сервісу

Онлайн-чат для сайту – це один із найпростіших способів миттєво покращити обслуговування клієнтів. Спираючись на багаторічний досвід надання бездоганного клієнтського сервісу, Global Bilgi пропонує вам онлайн-чат для спілкування з клієнтами, який є частиною нашої хмарної платформи для контакт-центру Sirius. З допомогою нашого онлайн-чату на сайті, ви зможете збільшити кількість лояльних клієнтів та конверсію продажів.

чат онлайн для бізнесу

Онлайн чат для досягнення ваших бізнес-цілей


Визначте бізнес-цілі, та досягайте їх, використовуючи онлайн-чат на сайті від Global Bilgi. Поліпшуйте клієнтську лояльність, надаючи швидкі відповіді на часті питання, або збільшуйте конверсію продажів шляхом залучення відвідувачів сайту до діалогу. В залежності від потреб вашого бізнесу спеціалісти з Global Bilgi допоможуть підготувати скрипт онлайн-чату для сайту. Пов’язавши онлайн-чат для сайту з вашими загальними бізнес-цілями, ви швидко побачите цінність чату та його вплив на ключові показники бізнесу.


Омніканальна інтеграція онлайн-чату для сайту


Завдяки інтеграції онлайн-чату для сайту з такими каналами комунікації як Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Skype, Telegram і Bip ви створюєте омніканальний обмін повідомленнями, для того щоб кожний клієнт якнайшвидше отримав зворотний зв’язок у зручний для нього спосіб. Таке рішення дозволить вам бути ближче до ваших клієнтів, що значно підвищить довіру та лояльність до вашого бренду.


Омніканальний онлайн-чат для спілкування з клієнтами – це також економія часу агентів служби підтримки, та покращення продуктивності всього контакт-центру, адже один агент може обслуговувати декілька клієнтів одночасно. Крім того, відповідаючи на онлайн-чати з різних каналів в одному вікні, агенти не витрачають час на перемикання між різними вкладками. За потреби клієнта з онлайн-чату можна миттєво перевести на голосовий дзвінок до відповідного агента колл-центру.


Онлайн-чат для спілкування
Онлайн-чат на сайті

Оцінюйте ефективність онлайн-чату на сайті для вашого бізнесу


Оскільки онлайн-чат для сайту є частиною платформи хмарного контакт-центру Sirius, для нього доступні наші сервіси аналітики та звітності. Ваші менеджери зможуть легко відслідковувати навантаження на агентів онлайн-чату, переглядати статистику за діалогами та операторами в режимі онлайн, контролювати якість обслуговування клієнтів, впроваджувати рішення, засновані на даних.


Близько 73% користувачів вважають онлайн-чат на сайті найзручнішою формою спілкування з компанією. Оцініть і ви ефективність омніканального онлайн-чату від Global Bilgi. Збирайте дані, розв’язуйте проблеми клієнтів та залучайте їх до здійснення покупок. Разом з нашим онлайн-чатом для сайту ви забезпечите для своїх клієнтів новий рівень клієнтського досвіду!

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
Аналітика контакт-центру
Детальніше
Чат-бот для підтримки клієнтів
Детальніше
Голосовий бот для контакт-центрів
Детальніше
Транскрибація дзвінків на основі ШІ
Детальніше
Відеодзвінки в контакт-центрі
Детальніше
Конструктор сценаріїв IVR меню
Детальніше
Автоматичний розподіл дзвінків ACD
Детальніше
Колтрекінг
Детальніше
Кнопка зворотного дзвінка
Детальніше
Віртуальна АТС
Детальніше
Contact us for our services