Технічний аудит контакт-центру від Global Bilgi
Наша компанія має великий досвід у наданні високоякісних рішень Digital Customer Experience (CX) і кількох власних цифрових продуктів, зокрема платформу корпоративного хмарного контакт-центру Sirius. Спираючись на наш досвід, ми пропонуємо технічний аудит Контакт-центру як послугу для компаній різного масштабу та галузі.
Програма проведення технічного аудиту контакт-центру
Ми пропонуємо комплексний контрольний чек лист технічного аудиту, який покаже ефективність вашого колл-центру та контакт-центру. Ми можемо зробити збір інформації про ваші цифрові процеси та рішення, які використовуються для обслуговування клієнтів. На основі аналізу даних і найкращих практик обслуговування клієнтів ми пропонуємо практичні рекомендації щодо покращення вашого контакт-центру в цифровому вимірі. Усі дані Клієнта захищені NDA, міжнародною сертифікацією ISO нашої компанії та суворою політикою захисту даних.
Створіть найкращий власний контакт-центр для бізнесу
Організація роботи call центру або офісу обслуговування клієнтів може бути виснажливим завданням. Однак важливо бути впевненими, що ваша компанія має найкраще обслуговування клієнтів та досягає бажаних результатів. Найкращий спосіб знати можливості для розвитку - запросити неупереджених експертів для оцінки технологій та процесів. Ви можете скористатися програмою технічного бізнес-аудиту контактного центру від досвідченого партнера, яка гарантує, що ваші спеціалісти постійно забезпечуватимуть найкращий клієнтський сервіс та досвід.
Технічний аудит - це дуже важливий процес для управління якістю вашого контакт-центру. За допомогою програми аудиту від Global Bilgi ви можете виявити будь-які потенційні проблеми, які можуть виникнути, і швидко їх вирішити. Крім того, ви зможете контролювати роботу з обслуговування клієнтів і переконатися, що контактний центр у вашому бізнесі працює на найвищому рівні.
Неупереджений підхід до аудиту контакт-центру
Наш цифровий аудит контакт-центру та взаємодії з клієнтами надасть розуміння, необхідне для прийняття обґрунтованого рішення щодо технологій обслуговування клієнтів і послуг, які потрібні вашому бізнесу. Global Bilgi забезпечує комплексну оцінку вашого контакт-центру, від управління клієнтським досвідом до технологій цифрового контакт-центру, і пропонує неупереджені рішення для покращення вашої компанії.
Ваша компанія отримає вигоду від цифрових рішень контакт-центру, розроблених для оптимізації процесів і створення ефективного обслуговування клієнтів. Це допоможе вплинути на такі моменти, як організація роботи, та зменшити витрати і підвищити рівень задоволеності клієнтів. Завдяки цифровим рішенням ви можете використовувати технології, щоб забезпечити безперебійне обслуговування клієнтів і переконатися, що ваші клієнти отримують найкращий сервіс.