Актуалізація клієнтської бази та її перевірка від Global Bilgi r
Наша компанія має великий досвід роботи на ринку аутсорсингу контакт-центрів і використовує добре навчених агентів у поєднанні з найновішими технологіями контакт-центрів для різних цілей. Послуги перевірки клієнтської бази та її валідації використовуються, щоб дізнатися, чи зацікавлені ваші потенційні клієнти в продукті чи послузі, які пропонує або хоче розробити ваша компанія.
Що таке актуалізація клієнтської бази в контакт-центрі?
Щоразу, коли хтось думає заснувати бізнес або створити онлайн-продукт, необхідно мати клієнтів або користувачів. Більш того, без реального попиту немає жодних причин для створення продукту. Тому встановлення потреб користувача є критично важливим. Протягом усього процесу перевірки клієнта мета полягає в тому, щоб розпізнати сегмент користувачів з основними можливостями, виявити оригінальних користувачів і зрозуміти їхню поведінку, бажання, проблеми та точки зору щодо майбутньої пропозиції. Дізнавшись про свою цільову аудиторію, ви зможете знайти ідеальний продукт для ринку, щоб створювати комерційні рішення, які розв'язуватимуть проблеми реального користувача. В аутсорсинговому контакт-центрі ми можемо використовувати всі доступні інструменти, щоб дізнатися про потреби ваших клієнтів через службу перевірки клієнтів та актуалізації бази чи вашої пропозиції.
Цифрові інструменти контактного центру для актуалізації клієнтської бази
Наш аутсорсинговий контакт-центр може запропонувати різноманітні цифрові інструменти для актуалізації бази клієнтів. Компанії можуть скористатися найновішим програмним забезпеченням контакт-центру та сторонніми послугами, які забезпечують вхідну, вихідну та веб обробку запитів. Ми можемо дзвонити клієнтам за допомогою автодозвону контакт-центру, вихідного IVR, голосового бота або використовувати спеціалізованих агентів. Наша компанія надає детальну аналітику кожної взаємодії з усіма клієнтами.
Аутсорсинг контакт-центру допоможе вашому бізнесу максимізувати ресурси та зменшити витрати, забезпечуючи економію часу з ефективними рішеннями. Ми надаємо системні рішення аутсорсингу колл-центру, які базуються на нашому досвіді та глобальних стандартах BPO. Global Bilgi пропонує якісні із підбору персоналу, навчання, контролю якості, моніторингу та звітності, які підходять для всіх компаній і типів бізнесу.
Переваги актуалізації клієнтської бази
Використання контакт-центру для потреб вашого бізнесу забезпечить ефективну та точну обробку запитів, скарг і коментарів клієнтів. Цей тип аутсорсингу обслуговування клієнтів може забезпечувати процеси перевірки клієнтів і актуалізації бази контактів, щоб підтримувати задоволеність клієнтів і зберігати дані у безпеці. Завдяки надійному сервісу з перевірки та актуалізації клієнтських баз, компанії можуть легко задовольняти потреби клієнтів і забезпечувати найкращу взаємодію з ними.
Наша компанія має ряд міжнародних нагород, отриманих за чудове використання маркетингових інструментів обслуговування клієнтів і контакт-центрів, а саме: European Contact Center & Customer Service Awards, Contact Center World - Top Ranking Performers, Interactive Media Awards, ICMI «Global Contact Center Awards», «DZWINNER» та інші. працюючи з нами, ваш бізнес отримає найкращий результат від послуг перевірки клієнтів.