fbpx
CRM система для бізнесу
Order now
CRM система для бізнесу

Професійна CRM система для українського бізнесу

Отримайте переваги омніканальної CRM, що легко інтегрується з професійною IP-телефонією та дозволяє оброблювати звернення клієнтів за всіма каналами комунікації. Українська розробка CRM для бізнесу від Global Bilgi легко адаптується до ваших потреб та чудово підійде для роботи сучасного контакт-центру!

global bilgi crm features

Функції CRM системи від Global Bilgi


Global Bilgi пропонує адаптивну CRM систему для вашого бізнесу, яку легко можна налаштувати для максимальної ефективності згідно з вашим технічним завданням. Обравши нашу CRM, клієнт отримує інтерфейс єдиного вікна контакт-центру, що дозволяє обробляти дзвінки (IP-телефонія), онлайн-чати, звернення з популярних месенджерів та електронну пошту в одному вікні браузера. До функціонала CRM входить потужний портал звітності, що дозволяє детально аналізувати та оцінювати роботу контакт-центру за 169 показниками ефективності в реальному часі.


Інтеграція CRM системи


Всі технологічні рішення компанії Global Bilgi відкриті до інтеграції та надають необмежені можливості для гнучкого впровадження. Інтеграція CRM системи від Global Bilgi дозволяє під'єднати IP-телефонію будь-якого оператора зв'язку, онлайн-чати для контакт-центру (за допомогою вбудованого віджета для вебсайту), обробляти звернення з популярних месенджерів (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook Messenger, Skype, Bip) та працювати з електронною поштою.


CRM система від Global Bilgi може бути інтегрована в корпоративну IT екосистему вашої компанії з використаням всіх доступних інструментів (API, HTTP(S) Rest, JSON, XML, SOAP, WSDL-запити, iframe та інші можливості
інтеграції ).


crm integration
crm advantages

Додаткові переваги CRM для бізнесу від Global Bilgi


CRM система від Global Bilgi може успішно застосовуватися як для роботи за вхідними каналами комунікації, так і здійснення вихідних активностей для бізнесу. Це можуть бути кампанії телемаркетингу (завдяки інтеграції з сервісом автодозвону), вихідні дзвінки з використанням голосового бота, та інше.


Частиною нашої CRM є вбудований скрипт діалогу, що інтерактивно взаємодії з оператором та надає підказки залежно від обраних відповідей з боку клієнта. Такий функціонал суттєво спрощує проведення телефонних опитувань, обробку заперечень та спрощує підготовку нових операторів та менеджерів.

Product Features
Other Services
global bilgi contact center
WFM для контакт-центру ShiftSwapper
Детальніше
Програма для обробки email MailQueue
Детальніше
IP телефонія колл-центру з FMC
Детальніше
Програма котролю якості контакт-центру AQoS
Детальніше
Роботизована автоматизація процесів RPA
Детальніше
Голосове Меню IVR
Детальніше
Сервіс автодозвону Power Dialer
Детальніше
Хмарний контакт-центр Sirius
Детальніше
Contact us for our services