fbpx
Банки та Фінанси
Банки та Фінанси

Аутсорсинг Контакт-Центру для Банківської та Фінансової Індустрій


Global Bilgi пропонує професійні послуги аутсорсингу контакт-центру для компаній банківської та фінансової галузі. Ми надаємо комплексні рішення аутсорсингу, які включають навчених агентів банківського колл-центру, аналітику служби підтримки клієнтів, детальну звітність контакт-центру та репортинг. Наші розробники створили корпоративну платформу хмарного контакт-центру Sirius, яка є безкоштовною для всіх клієнтів з напрямком аутсорсингу контакт-центру. Ми пропонуємо послуги аутсорсингу для зростання доходів від телефонних продажів і перехресних продажів (cross-sales), що забезпечується в результаті синергії та співпраці людини та технологій. Портфоліо Global Bilgi включає партнерство з найбільшими банками та фінансовими організаціями Європи та EMEA.

Аутсорсинг вихідних дзвінків
Детальніше
Аутсорсинг Контакт-Центру
Детальніше
Ведення клієнтської бази CRM
Детальніше
Аутсорсинг підтримки у соціальних мережах
Детальніше
Аутсорсинг підтримки через email
Детальніше
Аутсорсинг онлайн-чату
Детальніше

Цифрові рішення для клієнтського сервісу та послуги аутсорсингового контакт-центру

Global Bilgi є частиною Turkcell Group й пропонує високоякісні послуги аутсорсингу контакт-центру й цифрові рішення для провідних міжнародних компаній. Ми забезпечуємо найкращий клієнтський досвід та якість сервісу відповідно до найвищих світових стандартів. Неважливо, який розмір вашого бізнесу та галузь – ми знайдемо для вас рішення аутсорсингу контакт-центру та надійні цифрові Customer Experience (CX) продукти!
Розпочнімо!
Global Bilgi Customer Experience Management