Аутсорсинг Контакт-Центру для Банківської та Фінансової Індустрій
Global Bilgi пропонує професійні послуги аутсорсингу контакт-центру для компаній банківської та фінансової галузі. Ми надаємо комплексні рішення аутсорсингу, які включають навчених агентів банківського колл-центру, аналітику служби підтримки клієнтів, детальну звітність контакт-центру та репортинг. Наші розробники створили корпоративну платформу хмарного контакт-центру Sirius, яка є безкоштовною для всіх клієнтів з напрямком аутсорсингу контакт-центру. Ми пропонуємо послуги аутсорсингу для зростання доходів від телефонних продажів і перехресних продажів (cross-sales), що забезпечується в результаті синергії та співпраці людини та технологій. Портфоліо Global Bilgi включає партнерство з найбільшими банками та фінансовими організаціями Європи та EMEA.