Послуга аутсорсинг онлайн-чату від експертів ринку контакт-центрів
Global Bilgi надає рішення аутсорсингу підтримки в онлайн-чаті для глобальних компаній і лідерів галузей. Наші клієнти отримують переваги від високоякісних рішень контакт-центру та забезпечують найвищу якість обслуговування клієнтів. Ми пропонуємо прості варіанти інтеграції та знаємо, як оптимізувати ваші витрати на аутсорсинг підтримки в чаті.
Отримайте максимум переваг від аутсорсингу підтримки в чатах
Ваш бізнес може отримати більше прибутку, забезпечивши лояльність клієнтів до бренду, яку можна виміряти такими KPI, як CSI та NPS. Крім того, за допомогою нашої аутсорсингової служби онлайн-чату ваша компанія зможе отримати додатковий прибуток від онлайн-продажів у чаті та cross-sales. Ми використовуємо індивідуальний підхід до кожного Клієнта та пропонуємо послуги аутсорсингу контакт-центру на корпоративному рівні для підприємств різного розміру та галузі з усього Світу.
Передайте підтрику в чатах на аутсорсинг і отримайте безкоштовні цифрові рішення!
У нас є власна розроблена корпоративна платформа хмарного контакт-центру Sirius, яка дозволяє операторам онлайн-чату працювати цілодобово та без вихідних із зручного місця та записувати транскрибацію чатів і стенограми для моніторингу якості обслуговування. Ми регулярно надаємо нашим Клієнтам докладні звіти та оновлення оцінки якості.
Наша хмарна платформа контакт-центру ідеально підходить для аутсорсингу онлайн-чату, оскільки ми можемо інтегрувати його з веб-чатом вашого сайту, додати наш віджет веб-чату або підключитися до таких месенджерів, як Facebook, Messenger, WhatsApp, Viber, Skype, Telegram і Bip. Global Bilgi безкоштовно надає всі власно розроблені рішення нашим аутсорсинговим клієнтам у чаті. Ми також можемо скористатися вашими рішеннями підтримки.
Аутсорсинг онлайн-чату
Вислів «Клієнт понад усе!» є однією з наших корпоративних цінностей, і ми цінуємо орієнтований на Клієнта підхід, що підкоіплений даними, коли йдеться про аутсорсинг послуг онлайн-чату.
Пропонуючи аутсорсинг онлайн-чату, ми маємо на увазі поєднання кваліфікованих агентів підтримки чату, відзначених нагородами керівників команд і менеджерів проектів, а також добре налагоджену систему аутсорсингу онлайн-чату та послуг контакт-центру.
Замовивши у нас аутсорсинг веб-чату, ви отримаєте досвід, підтверджений низкою міжнародних нагород: European Contact Center & Customer Service Awards, Contact Center World - Top Ranking Performers, Interactive Media Awards, ICMI «Global Contact Center Awards» , «ДЗВІННЕР». У 2022 році Global Bilgi в Україні обробив 1 348 597 чатів клієнтів і забезпечив спеціальну підтримку в чаті для всіх наших Клієнтів!