Help Desk аутсорсинг підтримки на рівні підприємства від Global Bilgi
Global Bilgi надає послуги аутсорсингу служби хелпдеск підтримки для міжнародних компаній відповідно до найвищих міжнародних стандартів. Аутсорсинг служби підтримки може бути розумним кроком для будь-якої компанії, особливо для тих, яким потрібно заощадити гроші, забезпечуючи виняткове обслуговування клієнтів і рівень задоволеності співробітників.
Чому для вашого бізнесу варто обрати аутсорсинг хелпдеск підтримки?
Підприємства усвідомлюють важливість наявності комплексного відділу підтримики ІТ інфраструктури, який може забезпечити надійну та ефективну роботу всієї організації. Однак багато компаній мне можуть дозволити собі розкіш утримувати штатних працівників лише заради виконання рутинних завдань, таких як технічна підтримка та оновлення програмного забезпечення. Щоб заощадити гроші, зберігаючи високий рівень обслуговування, було б розумним кроком скористатися послугами аутсорсинг хелпдеск служби підтримки.
Які сервіси Help Desk ви зможете передати на аутсорс?
Як професійний постачальник послуг, Global Bilgi пропонує компаніям повний спектр аутсорсингових послуг ІТ-Help Desk. Це послуги, на які ви можете покластися на нашу аутсорсингову службу підтримки: встановлення, налаштування, технічне обслуговування, навчання, оновлення та підтримка цифрової інфраструктури.
Кожна послуга має власний набір переваг, які роблять її вигідною для аутсорсингу, але ми гарантуємо, що ваш бізнес отримає якість обслуговування хелпдеск корпоративного рівня. Передайте службу підтримки надійному міжнародному партнеру, який пропонує цілодобову підтримку клієнтів і дозволить вам керувати та адаптувати свою технічну інфраструктуру з будь-якого місця та в будь-який час.
Ціна хелпдеск ІТ-аутсорсинг у Global Bilgi?
Ми використовуємо індивідуальний підхід до кожного Клієнта, тому, щоб дізнатися ціну аутсорсингу хелпдеск служби підтримки для вашого бізнесу, нам потрібно буде зробити особисту цінову пропозицію. Витрати, пов’язані з аутсорсингом Help Desk служби підтримки, залежать від ряду факторів, найважливішими з яких є наступні: обсяг роботи, розташування складної інфраструктури, кількість співробітників і робочих місць, а також рівень досвіду техніків, яких ви обираєте. Ми можемо надати багатомовну підтримку вибраною мовою, що може вплинути на ціну.